Pambac: vor creste segmentele ieftine si produsele speciale, dar nu premium


Acestea sunt, in prezent, unele dintre tendintele de pe piata de morarit si panificatie. Alta tendinta este aparitia magazinelor specializate in panificatie.  

"In contextul reluarii cresterii economice, piata de morarit si panificatie din Romania poate creste din punct de vedere valoric prin dezvoltarea ponderii produselor cu valoare adaugata. Atat pe segmentul de morarit, dar mai ales in panificatie, tendintele de consum ale pietei se manifesta printr-o crestere a preferintelor consumatorilor fata de produsele de calitate, sanatoase, realizate intr-un sistem care garanteaza pe deplin siguranta alimentara. Chiar daca perioada de criza a accentuat cresterea in special a segmentului low, gradul de informare al consumatorilor si vigilenta lor a crescut in aceasta perioada si o relaxare financiara credem ca va duce la o crestere a vanzarilor pe segmentul produselor care indeplinesc aceste aspiratii", spune pentru startups.ro Tatiana Visoiu, director de marketing la Pambac.

In plus, producatorii de astfel de produse din Romania pot inca aduce produse inovative pe aceasta piata.

"Este suficient sa privim spre obiceiurile de consum din pietele dezvoltate si sa ascultam cu atentie dorintele consumatorului roman, un consumator care incearca sa imbine intr-un mod echilibrat gusturile traditionale cu dorinta fireasca de a experimenta noul", adauga Tatiana Visoiu.

Ea mai spune ca o capacitate de a oferi pietei produse pozitionate pe cele mai importante segmente de consum ofera flexibilitate in ponderarea portofoliului in raport cu tendintele manifestate de piata.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii