PayPal extinde programul de protectie al consumatorilor pentru a include bunurile si serviciile digitale


     

Incepand cu 1 iulie 2015, Buyer Protection Programme (programul de protectie al consumatorilor) va acoperi atat bunurile fizice, cat si bunurile si serviciile intangibile, se mentioneaza intr-un comunicat de presa al companiei.

In aceasta ultima categorie se afla produse care nu necesita sa fie livrate fizic pentru a ajunge de la vanzator la cumparator, aici incadrandu-se bunuri si servicii digitale precum muzica, jocurile si cartile in format digital, precum si descarcarile de software.

PayPal va rambursa pretul platit cumparatorilor in cazul in care acestia primesc un produs sau serviciu digital semnificativ diferit de cel descris, sau in cazul in care acestia au platit un astfel de produs sau serviciu, care insa nu le-a fost livrat.

Protectia la achizitia de bunuri si servicii digitale se bazeaza pe expansiunea Buyer Protection Programme al PayPal, realizata anul trecut pentru a include bunurile de tip ”custom made” si care a majorat de patru ori si perioada de timp in care cumparatorii pot formula plangerile (de la 45 de zile la 180 de zile). Aceasta noua protectie este de natura sa le ofere cumparatorilor si mai multa incredere atunci cand vine vorba de folosirea PayPal pentru achizitionarea de produse si bunuri digitale.

Aceste schimbari au loc ca urmare a feedback-ului clientilor care au solicitat PayPal sa extinda protectia pentru achizitii, pentru a acoperi servicii si produse precum bilete de calatorie si bunuri digitale.

Incepand cu 1 iulie, singurele bunuri si servicii care nu vor fi acoperite de protectia PayPal sunt real estate, companiile, masinile, produsele custom-made (in cazul plangerilor care reclama produsele ca necorespunzand descrierii), utilajele industriale, produse echivalente valutelor si produsele interzise de politica de utilizare a PayPal.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii