PCfun si ElectroFun: 15 mil. de dolari cifra de afaceri in 2008
Magazinele online PCfun si ElectroFun, operate de FiT Distribution, tintesc o cifra de afaceri de 15 milioane de dolari pentru anul acesta.
PCfun.ro a inregistrat anul trecut o crestere de 2,5 ori fata de anul anterior si spera sa ajunga la o cota de piata de 5% anul acesta, pornind de la o estimare a pietei locale de comert online de 275 milioane de dolari, se arata in comunicatul de presa.
“In 2008 ne propunem sa le oferim clientilor o experienta diferita de cumparare, prin crearea unor diferentiatori bazati pe servicii. Online-ul a devenit o alternativa de cumparare din ce in ce mai cautata de clienti datorita, in primul rand, varietatii produselor si rapiditatii achizitiei. De aceea, consideram ca focusul nostru trebuie sa fie pe asigurarea diversitatii produselor prezente in site la preturi atractive, disponibilitatii informatiilor, functionalitatii site-ului si dezvoltarii logisticii, cele mai importante criterii pentru a ne putea dezvolta”, spune Madalin Durca, director de marketing PCfun.
De la inceputul acestui an, PCfun.ro a inregistrat aproape 1.500 de comezi online numai din Bucuresti. In 2007, comenzile primite din Capitala au reprezentat 31% din total.
Cele mai bine vandute produse au fost notebook-urile, PC-urile, componentele de calculator, monitoarele, televizoarele LCD si camerele foto.
ElectroFun.ro, magazin online dedicat exclusiv echipamentelor electronice si electrocasnice, are ca obiectiv major extinderea gamelor de produse si a serviciilor.
“Segmentul pe care activam este unul complex si cu un potential de crestere important, de aceea, intentia noastra este de a dezvolta pe verticala toate aceste categorii, prin aducerea in online a produselor unor marci renumite. Anul acesta, ne vom ocupa si de dezvoltarea unor zone noi, inclusiv aceea dedicata bebelusilor si tinerelor mamici”, declara Magda Stoica, director de vanzari PCfun/ElectroFun.
In 2008, ElectroFun.ro se va concentra pe segmentul de produse pentru gatit, frigidere si ingrijire personala, estimandu-se ca in intervalul martie - aprilie sa se inregistreze aproximativ 2.500 de comenzi. Pe gama produselor de ingrijire personala, vanzarile site-ului au crescut cu 15% in perioada de inceput de an, in special in perioada de Valentine`s Day.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.