Piata echipamentelor GPS are in continuare un potential urias
Afirmatia apartine reprezentantilor Mio Technology si se bazeaza pe faptul ca in Romania exista un numare mare de autoturisme, dar o rata mica de penetrare a acestui tip de echipamente in piata locala (pana in 10%).
Reprezentantii Mio considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unitati, la nivelul anului 2009, se arata in comunicatul de presa.
Cu toate acestea, se asteapta o crestere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care ofera functii suplimentare si imbunatatesc experienta de navigare a utilizatorilor.
”Faptul ca produsele din gama Spirit au fost bine receptate demonstreaza ca utilizatorul roman incepe sa se orienteze catre echipamente avansate care ofera optiuni noi de planificare si calatorie, cautare de tip Google, pastrand, in acelasi timp simplitatea in utilizare, in detrimentul produselor entry level, al carui argument principal este doar pretul”, spune Sergiu Gansca, sales and marketing manager Mio pentru Romania.
Conform estimarilor Mio, compania a vandut in 2009 pe piata autohtona 32.000 de dispozitive GPS, intr-o piata estimata la 60.000 de unitati. Vanzarile inregistrate in ultimul trimestru au fost de 7.000 de untitati.
Mio Technology a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.