Planul de criza al Cris-Tim include orientarea spre segmentul ieftin


In 2009, compania intentioneaza sa se orienteze mai mult spre segmentul ieftin, desi, in prezent, acesta ocupa o pondere de 22% din totalul productiei.

Cea mai mare parte din productia Cris-Tim, un procent de 70%, este pe segmentul premium.

Ne vom concentra pe volum pentru a putea sa ramanem in piata in urmatori doi-trei ani”, a spus Radu Timis, presedintele grupului Cris-Tim, in cadrul unei conferinte organizate de Ziarul Financiar.

Timis spune ca firma pe care o conduce are mai mai multe planuri de actiune pe care sa le aplice daca volumele de vanzari scad cu  procente de 10%, 20%, 30%, 40% si 50%.

In perioada urmatoare, grupul intentioneaza sa achizitioneze producatori de mezeluri care se vor afla in incapacitate de plata. Companiile vizate sunt cele de marime medie, din orice zona din tara.

Deocamadata, Cris-Tim nu negociaza vreo achizitie, dar Radu Timis considera ca peste sase sau opt luni, unii dintre producatori nu vor mai putea sa isi plateasca creditele. El spune ca firma pe care o conduce va fi mai putin afectata de evolutia pietei anul viitor, deoarece activeaza in zona produselor de baza.

Vanzarile si marketingul sunt cele mai importante departamente in timp de criza”, a subliniat Radu Timis.

Pentru anul viitor, presedintele grupului estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri fata de acest an, cand cifra de afaceri va fi de 120 de milioane de euro.

Comparativ cu anul trecut, in 2008, cifra de afaceri a grupului va urca cu 20%, datorita majorarii preturilor. Ca volum, cantitatea vanduta de grup anul acesta va fi similara cu cea de anul trecut.

La nivelul segmentului principal de business, productia de mezeluri, cifra de afaceri va creste cu 25%, ajungand la 95 de milioane de euro, in acest an.

Pe core business, cresterea cifrei de afaceri este cu 20% fata de ceea ce ne-am propus la inceputul anului”, adauga Radu Timis.

Presedintele grupului estimeaza ca, in prezent, Cris-Tim detine o cota de piata de 17%, o cota ridicata, comparativ cu ceea ce se intampla in tarile din Europa de Vest.

Cris-Tim si-a sistat anul trecut investitiile din domeniul imobiliar. Grupul detinea in Bucuresti un teren pe care intentiona sa construiasca un ansamblu rezidential in valoare de 20 de milioane de euro. Pana in prezent, grupul a construit doar doua proiecte imobiliare mici.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii