Platforma de e-fulfillment Frisbo estimeaza un rulaj de marfa de peste 2 milioane de euro la finalul lui 2015


     

Frisbo, platforma de e-fulfillment activa pe piata din Romania din februarie 2014, a rulat in primele sase luni ale acestui an comenzi online de peste 500.000 euro, in crestere cu peste 100% fata de primul semestru al anului trecut, si a ajuns la un portofoliu de aproximativ 20 de clienti, din industrii precum fashion, cosmetice, jucarii, mobilier sau incaltaminte.

Compania isi propune sa onoreze, pana la finalul lui 2015, comenzi in valoare de peste 2 milioane de euro, si sa ajunga la un portofoliu de peste 40 de clienti, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Platforma care preia tot procesul operational si logistic al unui magazin online, a atras, in prima jumatate a anului, peste opt clienti noi, atat din tara, cat si de pe piete vecine, precum Moldova si Bulgaria. Printre acestia se numara branduri precum Allkids.ro (magazin online ce comercializeza carucioare si scaune pentru copii), Tucai (producator bulgar de racorduri flexibile), Benaza (un brand al producatorului de incaltaminte Berkka.md din Republica Moldova) sau platforma pentru cinefili CinemaRX (pe zona de cadouri).

Potrivit lui Bogdan Colceriu, CEO Frisbo, platforma si-a bugetat, pentru anul 2016, un rulaj de cel putin 3 milioane euro si un portofoliu de aproximativ 100 de clienti.

Beneficiul utilizarii unui serviciu de e-fulfillment de catre comerciantii online este transformarea costurilor operationale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea marfii, facturarea, impachetarea, livrarea sau chiar gestionarea site-ului intr-un cost direct, legat de numarul de comenzi realizate si de cantitatea de marfa aflata in stoc.

Cu sediul central in Brasov, Frisbo detine o infrastructura de 1.400 mp din care isi propune sa deserveasca mai multe magazine online.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.
 


Nu exista comentarii