Platforma de marketing online la un click distanta
BrandedClick a fost lansat ieri si a beneficiat de o investitie initiala de aproximativ 100.000 de euro.
“Avem in target doua tipuri de utilizatori - companiile si consumatorii”, spune pentru startups.ro Gabriel Dalea, Managing Partner la Click Marketing & Research, compania care gestioneaza proiectul BrandedClick.
El mai spune ca scopul platformei este acela de a pune fata in fata brandurile si consumatorii, stimulandu-i sa interactioneze in diverse moduri.
Astfel, companiile care isi creeaza un cont pe BrandedClick au acces la servicii precum: postari publicitare (BrandedPub); popularizare promotii, cataloage de magazin, cupoane (BrandedPromo); cercetare consumatori online; chestionare atasate postarilor publicitare (BrandResearch); interactivitate cu consumatorii - interfata de contact cu brandul one-to-one, interfata de ratinguri si comentarii, e-mail marketing (BrandDialog); comunicate de brand (BrandedInfo); postare de joburi de marketing (BrandedJobs).
Incepand cu data de 15 septembrie, va fi activata si interfata e-commerce Promosales, care va permite companiilor sa-si deruleze promotiile, dar sa-si vanda si produsele promotionale pe BrandedClick.
Pe de alta parte, fiecare consumator care va participa la activitatile de pe portal, vizionand reclame, informandu-se despre produsele si serviciile postate sau participand la activitatile de cercetare online - daca este in grupul targetat, castiga puncte promotionale. Cu aceste puncte poate participa la tombole, la concursuri sau poate beneficia de discounturi la produsele din magazinul gazduit si administrat de BrandedClick.
Magazinul va fi impartit in doua sectiuni. Una dintre ele va fi cea de Promosales, unde vor fi postate ofertele promotionale ale companiilor inregistrate. Iar cealalta, va consta intr-un magazin de cadouri, dezvoltat de BrandedClick. Gabriel Dalea spune ca s-a decis crearea unui magazin care sa functioneze independent de companiile inregistrate pe site pentru a fi evitate eventualele goluri create de incheierea promotiilor.
Inscrierile sunt gratuite inclusiv pentru companii. Iar plata serviciilor catre BrandedClick se face dupa sistemul Pay per Action. Cu alte cuvinte, compania plateste numai in momentul in care consumatorul interactioneaza in mod direct cu brandul (vizualizeaza o reclama, completeaza un chestionar etc).
Spre exemplu, reclamele se pot posta inclusiv in format video. Datorita validarii prin cod captcha vizual la final, pentru a colecta punctele bonus, companiile au garantia urmaririi integrale a reclamei de catre consumatori.
De asemenea, companiile au posibilitatea de a selectiona grupul de consumatori caruia doresc sa i se adreseze.
In cazul postarilor publicitare, targetarea consumatorilor inregistrati se poate face in functie de sex, varsta si judetul de resedinta.
Interfata de consumer research online permite derularea unor cercetari simple (de genul mini-chestionare atasate la produsele sau reclamele de pe site) sau complexe (definirea de chestionare laborioase) cu segmentarea grupului tinta pe criterii socio-demografice (sex, varsta, localizare geografica - pana la nivel de judet) sau/si psihografice.
Prin integrarea site-ului cu Google Analytics, precum si prin modulele interne de raportare, BrandedClick isi propune sa ofere o vizibilitate cat mai buna asupra eficientei promotionale pe portal.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.