Postarile unei companii pe Facebook ar trebui sa fie la fel de atragatoare ca ale prietenilor


Afirmatia a fost facuta de Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA Global Marketing Solutions la Facebook, care a spus ca urmatorul pas in comunicarea firmelor este de a le permite oamenilor sa intre in conversatie.


"Facebook este de-abia la inceput, suntem de opt ani pe piata. Credem ca am facut doar 1% din calatorie", a adaugat Bruce Bale, in cadrul conferintei RoNewMedia.

Stefan Erhardt, Display Expert EMEA la Google, a fost de acord cu Bruce Bale, ca online-ul este la doar 1% din ceea ce poate fi, sau chiar la mai putin de atat.

"Daca vrei intr-adevar sa-l iei in serios (n.red. - online-ul), trebuie sa interactionezi cu clientii si sa imbini canalele", a detaliat Stefan Erhardt.

Bruce Bale le-a recomandat companiilor ca cel putin 10% dintre cei cu care sunt prieteni pe Facebook sa fie antrenati intr-o forma de interactiune cu brandul si sa fie in baza de clienti.

"Ca in pasca, Facebook-ul este branza, trebuie inclus intre ingredientele campaniei (n.red. - de comunicare) de la inceput, nu precum zaharul, la un moment dat", a completat Bruce Bale.

Alessandro Petrilli, CEEMEA Client Partner Global Marketing Solutions la Facebook, a spus ca firmele pierd din vedere ca pe Facebook ar trebui sa nu posteze ceva la care oamenii nu ar da like, comment sau share, iar totul trebuie coordonat de pe pagina firmei.

"Companiile vor sa puna ceva important pentru ele, dar pierd din vedere audienta. Inainte de a vinde trebuie sa se conecteze cu audienta lor. Am vazut pagini care aveau 20.000 de fani, dar vorbeau cu 500 dintre ei. Be different, be fun! Acesta este modul corect", a detaliat Alessandro Petrilli.

CEEMEA Client Partner-ul de la Facebook a mentionat ca pagina de cover a unei firme ar trebui modificata odata la cateva zile, pentru ca, separat, firma isi poate posta logo-ul, care ramane stabil. Fotografia brandului ar trebui sa fie una puternica si de calitate.

"Ar trebui sa ai intre trei si cinci post-uri pe zi. De fiecare daca cand pui ceva, ar trebui sa ai o poza, deoarece atrage atentia mai mult. Fiecare dintre noi, inainte de a citi vrem sa vedem ceva. Cand ar trebui postezi? Atunci cand audienta ta este acolo, dar depinde ce postezi. Restaurantele si cafenelele ar trebui sa posteze la mijlocul diminetii, cand oamenii isi fac planurile pentru acea zi, iar retailerii spre sfarsitul diminetii", a precizat Alessandro Petrilli.

De asemenea, in acest an, telefonul mobil va deveni foarte important pentru Facebook. In prezent, Facebook are 901 milioane de utilizatori, dintre care jumatate se conecteaza de pe telefonul mobil sau tableta.

"Este important sa nu am multe reclame pe ecranul mobilului, iar Facebook le alege pentru mobil numai pe cele premium. Pe mobil poti face campanii premium, dar nu marketplace", a completat Alessandro Petrilli.

Conform studiilor interne ale Facebook, in medie, utilizatorii interactioneaza cel mai mult intre orele 21.00 si 22.00 In acest interval, cel mai activ grup, cu 30% mai mult decat celelalte grupuri, este al tinerilor intre 18 ani si 24 de ani.

CEEMEA Client Partner-ul de la Facebook a mai spus ca Sponsored Stories sunt folosite pentru a conecta fanii actuali si prietenii acestora, iar bannerele pentru a atrage noi clienti. De asemenea, el a adaugat ca un banner bun pe Facebook ar trebui sa aiba cel mult 110 de cuvinte, iar numarul de bannere de pe pagina de Facebook va creste in continuare.

Bruce Bale a mentionat ca in B2B (business-to-business) Facebook-ul poate fi folosit pentru a identifica modul in care se poate vorbi cu oamenii dintr-o industrie, pe baza pasiunilor lor si a ceea ce fac.

Robert Pefanis, Regional Head of Sales la Think Digital, a mentionat ca in Romania sunt 4,7 milioane de utilizatori de Facebook, dintre care 2,8 milioane intra zilnic, ceea ce este o buna oportunitate pentru afaceri.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii