Publicitatea outdoor a crescut vanzarile iaurtului Tnuva in luna august


Campania derulata in luna august pe panourile publicitare din parcarile catorva hipermarketuri din tara a crescut vanzarile cu pana la 86%, fata de luna anterioara.

Tnuva a folosit in aceasta campanie un numar de 125 de panouri publicitare amplasate in parcarile Carrefour Vitantis - Bucuresti, Cora Pantelimon -  Bucuresti, Carrefour Focsani, Carrefour Braila, Real Bacau, se arata in comunicatul de presa.

Campania a fost abordata initial ca un experiment, pentru ca reprezentantii Tnuva nu considerasera inainte acest mediu drept unul cu potential generos.

Potrivit reprezentantilor Spectacular, compania care s-a ocupat de campania Tnuva, panourile au fost amplasate in parcarile hipermarketurilor atat din nevoia de vizibilitate, cat si pentru a “antrena” mintea consumatorului cu cateva minute inainte ca el sa-si ia cosul de cumparaturi si sa intinda decis mana catre un anumit brand. La acestea s-a adaugat nevoia de a aduce instrumentele de comunicare OOH (n. red. - out of home) acolo unde oamenii sunt mai predispusi la indemnuri publicitare.

De asemenea, decizia a fost luata si in conditiile in care conceptul de “retail advertising” (n. red. - mesaje publicitare amplasate in proximitatea rafturilor unde consumatorul ia in mod spontan decizia de cumparare) are o vechime de cativa ani pe piata, iar spatiile de expunere din magazine au ajuns sa fie sufocate cu mesaje publicitare sub diverse forme, ceea ce reduce vizibilitatea acestora.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii