Ramada deschide doua hoteluri in Iasi si Brasov


Investitia pentru lansarea celor doua unitati cotate la patru stele se ridica la 26,5 milioane de euro.

"Asa cum am anuntat la inceputul anului, continuam extinderea locatiilor Ramada in Romania. Practic, odata la patru-cinci luni avem o deschidere de hotel in tara sub brandul Ramada. Am tintit toate orasele mari inca de acum trei ani, acum, unele dintre aceste proiecte fiind aproape de finalizare", spune Tinu Sebesanu, CEO Trend Hospitality..

Compania negociaza deschiderea de hoteluri sub brandul Ramada in alte patru orase importante ale Romaniei (Cluj Napoca, Timisoara, Oradea, Craiova), se arata in comunicatul de presa. Planul de dezvoltare prevede ca, pana in 2015, sa fie deschise 30 de hoteluri sub marca Ramada.

"Ne propunem ca in doi ani Ramada sa devina lider de piata ca lant de hoteluri international prezent in Romania, atat prin numarul de locatii deschise sub acest brand, cat si prin distributia in cele mai importante orase ale tarii noastre", spune Tinu Sebesanu.

Hotel Ramada Brasov este o investitie de tip greenfield de 20 milioane de Euro si este situat in zona comerciala de la intrarea in orasul Brasov. Unitatea are o capacitate de 106 camere cotate la 4 stele, 8 apartamente si un apartament prezidential. Hotelul va deveni operational din luna iulie 2008 si este detinut de dezvoltatorul HP Tower.

Managerii hotelului isi propun un grad de ocupare de 70% pentru anul 2008, previziunile fiind ca acest grad de ocupare sa provina 80% din segmentul business si 20% din turismul de vacanta.

Hotelul Ramada Iasi City Center este situat in centrul cultural al orasului si are o capacitate de 76 de camere. Lansarea acestuia a necesitat o investitie de 6,5 milioane de euro pentru renovarea si modernizarea fostului Hotel Orizont, iar unitatea este operationala incepand cu luna iunie. Ramada Iasi City Center este detinut de SC Hotel Orizont si are un numar de 60 de angajati.

"Cand s-a decis semnarea contractelor de franciza pentru aceste doua locatii, am avut in vedere atat potentialul provenit din turismul de afaceri, cat si cel din turismul de vacanta. Brasovul este un oras care prezinta o oferta insuficienta in ceea ce priveste locatiile destinate conferintelor. La Iasi, plasarea in centrul orasului aproape de principalele obiective turistice face interesant hotelul atat pentru turismul de business, cat si pentru cel de vacanta", spune Sonia Nastase, Senior Associate Trend Hospitality.

In Romania, brandul Ramada este reprezentat de Trend Hospitality care actioneaza ca dezvoltator strategic in Romania, Bulgaria si Republica Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a marcilor Ramada, Super 8 Motel si Days Inn.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii