Ramada Plaza estimeaza o crestere a ratei de ocupare in 2009
Rata medie de ocupare asteptata de hotelul de patru stele amplasat in Bucuresti este de 60% - 65% in 2009, in crestere fata de 53%, cat s-a inregistrat anul acesta.
“Inregistram ritmul de dezvoltare estimat la deschidere, un ritm de crestere bun pentru un hotel aflat in primul an de operatiuni. Piata clientilor de 4 stele superior a avut anul acesta o ajustare, o miscare fireasca a dezvoltarii pietei hoteliere si a diversificarii tipurilor de oferte", spune Daniel Ben Yehuda, directorul general al Ramada Plaza Romania.
Ramada Plaza Bucharest se axeaza in principal pe turismul de afaceri, mare parte dintre oaspetii hotelului provenind din tarile Europei Centrale (35%-40%) si Europei de Vest (25%), se arata in comunicatul de presa.
“Pe piata hoteliera autohtona a fost anuntata o descrestere a ratei de ocupare, dar noi credem ca aceasta descrestere nu corespunde realitatii deoarece comparatiile se fac doar cu anul 2007, un an care a fost o exceptie. Daca am compara cu anul 2006, am observa cresteri usoare la gradul de ocupare", spune Elena Mesina, director de marketing si vanzari Ramada Plaza Bucharest.
Estimarile in crestere pentru anul 2009 se bazeaza, conform reprezentantilor hotelului, pe targetarea unor piete noi (cum ar fi cea din Rusia), cresterea numarului de turisti romani si o crestere a cererii prin combinarea ofertelor Ramada Plaza si Ramada Parc Bucharest.
Ramada Plaza Bucharest este detinut de SC Parc Hotels SA si a fost lansat in urma cu zece luni, pe baza unei investitii de 15 milioane de euro. Hotelul are o suprafata de 14.000 mp si o capacitate de 300 de camere.
In Romania, brandul Ramada este reprezentat de Trend Hospitality care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a marcilor Ramada Worldwide, Super 8 Motel si Days Inn, toate din portofoliul Wyndham Hotel Group.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.