real,- Hypermarket a lansat marca proprie real,- Quality
In prezent sunt comercializate aproximativ 200 de produse sub aceasta marca in magazinele real-, din Romania.
Produsele marca real,- Quality sunt cu pana la 20% mai ieftine decat produsele similare care apartin unor branduri recunoscute, se arata in comunicatul de presa.
Potrivit reprezentantilor companiei, noile produse sunt asezate pe acelasi raft cu produsele “A brand”, tocmai pentru ca diferenta de pret sa poata fi sesizata mai usor de catre consumatori. In perioada urmatoare se are in vedere si diversificarea gamei.
Concomitent cu dezvoltarea brand-ului real,- Quality, retailerul a introdus in magazinele sale din Romania alte doua marci proprii. Este vorba despre real,- Bio (produse cu origine biologica controlata) si real,- Selection (articole premium). Pana la sfarsitul acestui an, compania isi propune sa aduca pe rafturile magazinelor aproximativ 140 de produse real,- Bio si real,- Selection.
“In perioada urmatoare vom continua sa extindem sortimentul de marci proprii, ajungand la un total de 2.000 de articole, pana la inceputul lui 2012. Pe termen mediu, targetul nostru este ca pana la 20% din vanzarile de produse alimentare sa se realizeze de catre marcile proprii”, spune Tjeerd Jegen, Director General real,- Hypermarket Romania.
Marca real,- Quality acopera atat produse alimentare din diferite categorii, cat si produse nealimentare, precum detergenti sau cosmetice. Aceste produse sunt comercializate in magazinele real,- din Romania, precum si in toate celelalte 450 de hipermarketuri real,- din Germania, Polonia, Rusia si Turcia.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.