Romancele cheltuiesc cu 20% mai mult decat barbatii pe gadgeturi
Potrivit datelor QuickMobile, femeile se indreapta din ce in ce mai des catre gadgeturi precum bratari fitness sau smartwatches si aloca pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decat barbatii, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
Tendintele in moda si accesorii continua sa determine comportamentul de achizitie al femeilor in mediul online, iar noutatile in materie de tehnologie nu fac altceva decat sa le starneasca interesul pentru imbinarea perfecta a tinutelor cu cele mai noi gadgeturi.
Potrivit reprezentantilor QuickMobile, inovatia se remarca cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite in activitatile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse sa aloce intre 500 de lei - 1.000 de lei pentru produse care sa le imbunatateasca stilul de viata.
”In topul comenzilor efectuate de catre femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se afla telefoanele mobile si tabletele, acestea fiind urmate de bratarile fitness (25%) si ceasurile inteligente (15%)”, spune Tudor Tiboc, director general QuickMobile.
Potrivit analizelor QuickMobile, media de varsta a femeilor care prefera cumparaturile online se situeaza intre 25 de ani - 34 de ani, iar in ceea ce priveste bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc intre 500 de lei - 1.000 de lei pentru o singura sesiune de cumparaturi, in timp ce doar 7% dintre romance sunt dispuse sa depaseasca pragul de 2.500 de lei.
De asemenea, aproximativ 20% din comenzile efectuate de catre barbati sunt destinate tot femeilor.
Potrivit reprezentantului companiei, criteriile care determina cumparaturile femeilor tin in mod special de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive daca prezinta o gama larga de culori sau daca permit schimbarea facila a aspectului prin inlocuirea unor detalii.
Smart&Fit, noua tendinţa cand vine vorba de gadgeturi
”Sportul a devenit o activitate predominanta in viata multor femei, motiv pentru care acestea incearca sa ramana in tendinte si conectate la informatii chiar si atunci cand se afla la sala. Pe langa design, femeile sunt din ce in ce mai atente la functionalitatile produsului, precum si la brandul acestora”, mai spune Tudor ?iboc.
Pentru femeile cu un stil de viata sportiv, bratarile fitness reprezinta raportul perfect intre monitorizarea sanatatii zilnice si un aspect stilat. Conectate la telefonul mobil, ori la laptop, bratarile fitness ofera posibilitatea de a monitoriza caloriile arse, calitatea somnului, ritmul cardiac, pasii efectuati sau distanta parcursa intr-o zi.
White Diamonds, Cellularline si Krusell - in topul brandurilor preferate de catre romance
Reprezentantii QuickMobile remarca o crestere a interesului femeilor si in ceea ce priveste categoria de accesorii, pe primul loc in aceasta gama situandu-se husele pentru telefoane, urmate de casti, baterii externe si folii de protectie.
In acest sens, reprezentantul companiei mentioneaza ca produsele semnate de designeri cunoscuti (precum cele ale caselor de moda Celly, WhiteDiamonds sau Krusell) au un mare succes in randul romancelor.
Tudor Tiboc spune ca diferenta dintre femei si barbati se remarca nu doar la nivelul bugetului alocat, ci si la viteza de cumparare. Spre deosebire de barbati, care parcurg un lung proces de comparare a functionalitatilor produselor, pentru a gasi cel mai bun raport calitate-pret, cele mai multe femei petrec aproximativ 5 minute pe site si se opresc la primul obiect care le va oferi simultan atat un accesoriu de invidiat, cat si un acces facil la informatii.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.