Romania, pe ultimul loc la ingrijirea pielii, comparativ cu alte tari din regiune


    


Studiul GfK care monitorizeaza cumparaturile casnice de bunuri de larg consum arata ca doar una din trei gospodarii din Romania cumpara o crema de fata sau de corp intr-un an. Astfel, doar 32% dintre gospodariile din tara noastra au achizitionat o crema de fata cel putin o data intr-un an si 35% dintre ele crema sau lotiune pentru corp.

In extrema opusa a topului, regasim Cehia, cu 54% dintre familii cumparatoare de creme de fata, respectiv 71% lotiuni pentru corp si Austria, cu 58% dintre gospodarii care au cumparat crema de fata si 62% pe cea de corp.

La coada clasamentului regasim Serbia, care sta mai slab ca noi la capitolul ingrijire a fetei, dar mai bine atunci cand vine vorba despre ingrijirea corpului - jumatate dintre gospodarii apeland la produse specializate.

Pentru a intelege ce inseamna pentru romance ingrijirea personala si care le sunt motivatiile atunci cand iau decizii legate de acest aspect, GfK a realizat in luna martie un alt studiu ale carui rezultate ne arata cateva perceptii interesante.

In topul prioritatilor pentru femeile din tara noastra, ingrijirea pielii se afla pe ultimul loc. Lista preocuparilor carora acestea le dedica cel mai mult timp si energie cuprinde indeplinirea treburilor casnice, a nevoilor copiilor si ale sotului, serviciul sau educatia personala.

"Romancele jongleaza printre multele responsabilitati pe care le au, ingrijirea pielii nefiind in mod clar una dintre prioritati. Numai 10% considera ca este foarte important sa aiba grija de pielea lor. De asemenea, un alt motiv esential pentru care acestea nu folosesc produse de ingrijire este lipsa constientizarii importantei prevenirii efectelor imbatranirii asupra pielii", spune Madalina Carstea, Custom Research & Strategy Director GfK Romania.

In plus, femeile considera ca arata ingrijit in ochii celorlalti daca sunt curate (majoritatea dintre ele declara ca folosesc sampon si sapun) si daca aplica pe pielea lor produse care au un efect vizibil asupra celorlalti, cum este machiajul. De aceea, ele declara ca folosesc mai mult rujul decat o crema sau o lotiune de corp.

Studiul GfK Panel de gospodarii are la baza informatii obtinute prin monitorizarea cumparaturilor casnice din Romania pentru toate categoriile de produse de larg consum, pe un esantion de 3.000 de gospodarii, reprezentativ la nivel national. Metoda de colectare a datelor este una inovatoare, prin scanarea codurilor de bare ale bunurilor de larg consum.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii