Romanii consuma de cinci ori mai multe produse autohtone premium in perioada Sarbatorilor Pascale


    


Romanii respecta traditiile si, de aceea, cu ocazia sarbatorilor Pascale,  peste 70% dintre acestia aleg produsele traditionale atat pentru masa festiva, cat si pentru cadourile pe care le ofera celor dragi, potrivit reprezentantilor Pravalia Mica, un concept de magazin online specializat in comercializarea de produse alimentare, terapeutice si cosmetice 100% romanesti.

"In general, de sarbatori, romanii sunt mult mai atenti la alimentele pe care le pun pe masa. Astfel, pe langa cumparaturile obisnuite pe care si le fac din lanturile de retail, acestia acorda un interes mai crescut produselor romanesti din oferta magazinelor specializate, preparatele traditionale din carne de oaie si de miel, babicul, ghiudemul, branzeturile maturate sau proaspete de capra, oaie si bivolita, sosurile pentru fripturi si dulciurile de casa realizate in sistem de manufactura fiind la mare cautare in aceasta perioada", spune Tudor Barbu, Managing Partner Pravalia Mica.

De asemenea, potrivit acestuia, odata cu apropierea sarbatorilor, creste foarte mult si interesul acordat cosurilor de cadouri pline cu specialitati gourmet, dulciuri, siropuri, specialitati din miere de albine, branzeturi maturate, zacusca, fursecuri de casa, vinuri si uleiuri presate la rece.

In ceea ce priveste vanzarile din aceasta perioada, potrivit lui Tudor Barbu, aceastea inregistreaza o crestere semnificativa, atat in valoare, cat si in volum, cosului mediu de cumparaturi de Paste ridicandu-se la aproximativ 300 de lei, fata de  comenzile de aproximativ 100 de lei, inregistrate in lunile precedente.

Potrivit reprezentantului companiei, o alta categorie de produse care sunt la fel de solicitate in aceasta perioada sunt si specialitatile din miere de albine, iaurturile si conservele din fructe si legume, acestea jucand un rol deosebit de important in intarirea si protejarea sistemului imunitar, ce este usor mai slabit primavara.

Din postura unui comerciant online, participarea la targurile de profil este deosebit de importanta. Acestea sunt un mijloc de promovare foarte eficient, in primul rand datorita faptului ca ofera sansa unei interactiuni directe intre client si magazin si,  de asemenea, din perspectiva vanzarilor efectuate prin intermediul lor“, a adaugat reprezentantul Pravalia Mica.

Potrivit acestuia, in perioada sarbatorilor, vizitatorii targurilor de profil sunt mult mai interesati de produsele traditionale si de un nivel calitativ superior, acest lucru aducand un plus de imagine foarte mare expozantilor.

Lasand la o parte perioada sarbatorilor, trendinta arata ca interesul romanilor fata de produsele autohtone este intr-o crestere lenta, dar constanta, de la un an la altul.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii