Sales & Marketing Conference: cum se adapteaza specialistii in marketing si vanzari la noile provocari in domeniu


    


BusinessMark organizeaza pe 31 octombrie, la Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca, evenimentul “Sales & Marketing Conference” care abordeaza principalele provocari intampinate de specialistii in marketing si vanzari, luand in calcul importanta alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, tendintele si instrumentele utilizate de companiile lider de piata.

Tematica evenimentului este completata de subiecte precum: integrarea eficienta a instrumentelor digitale in strategia de sales & marketing, expunerea digitala a brandului si cresterea ROI-ului, KPI si cum pot fi acestia raportati la nivel holistic organizational, “agile selling” sau adaptarea rapida la feedback-ul primit in timp real de la consumatori, mentioneaza organizatorii conferintei.

Cele doua sesiuni ale conferintei reunesc specialisti cu expertiza la nivel local si international precum: Vlad Popa, Commercial Director, L'Oreal; Mihai Oniga, Branch Manager, Business Lease; Radu Jr. Timis, Commercial Director, Cristim; Alexandru Chirita, Country Sales Direstor Romania & Moldova, Robert Bosch; Razvan Nanulescu, Marketing Lead, Central Eastern Europe, Sanofi; Eduard Macarescu, National Sales & Marketing Manager, Makita Romania; Cristina Avram, Brands & Communication Marketing Manager, Fabryo Corporation.

Invitatul special din primul panel al conferintei este Pablo Ferreiros Bennett - PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor, care va discuta despre adaptarea companiilor la transformarea digitala, metode pentru cresterea vanzarilor si va oferi exemple de strategii de consolidare a brandurilor.

Cea de-a doua sesiune il are in prim plan pe Stuart Hardy -  Director of Executive Education Berlin School of Creative Leadership.
Aceasta editie include un workshop ce va fi sustinut de reprezentantii Evolutiv Consultants Network, bazat pe simularea Simsales, in care participantii vor afla raspunsuri la intrebari precum: Cum sa creasca vanzarile? Cum sa obtina maximul de impact cu resursele aflate la dispozitie? Cum sa asigure o foarte buna reputatie si cum sa-si fidelizeze clientii?

Inscrierea la eveniment se face prin completarea formularului de inregistrare disponibil pe site-ul BusinessMark si trimiterea acestuia la office [@] business-mark [.] ro.
 

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii