Schimbare de top management la agentia de relatii publice The Practice
Gabriela Lungu, fondator The Practice, incepe o cariera internationala iar managementul agentiei este preluat de Oana Bulexa si Monica Jitariuc.
Agentia The Practice a fost fondata la finalul anului 2006, ca o initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu (care fusese pana atunci la conducerea Ogilvy PR) alaturi de Ioana si Stefan Iordache (liderii grupului Leo Burnett).
Incepand cu finalul acestei luni, Gabriela Lungu, Managing Partner & Creative Director The Practice, se retrage din agentia de relatii publice pentru a incepe o cariera internationala ale carei detalii vor fi facute publice in perioada urmatoare, se mentioneaza in comunicatul de presa.
Managementul agentiei este preluat de echipa formata din cei doi oameni cheie ai agentiei, care au condus pana in prezent departamentele de PR si Social Media - Oana Bulexa si Monica Jitariuc, in calitate de Co-Managing Directors.
Cand a fost lansata, in 2006, compania a pornit la drum cu o echipa de patru oameni si un singur client in portofoliu si isi propunea sa ajunga "un reper al industriei”. Sub leadership-ul operational si creativ al Gabrielei, The Practice a devenit in doar cativa ani cea mai premiata agentie romaneasca de PR, numarand pana astazi aproximativ 150 de premii si nominalizari la concursuri internationale si locale, printre care si titlul de Agentia Anului in Romania in 2009 si 2012. Compania se claseaza totodata pe locul 13 in lume in clasamentul general al celor mai creative agentii de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report).
"Ma uit astazi in urma si observ ca am reusit exact ce mi-am propus: am facut o agentie de care sunt tare mandra. Cei sase ani cu The Practice au fost o aventura profesionala senzationala, care mi-a adus nenumarate motive de bucurie. Le multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi pe acest drum, clientilor care mi-au acordat incredere, partenerilor mei Ioana si Stefan care m-au sustinut, Oanei si Monicai - viitorii manageri ai agentiei care au lucrat alaturi de mine, echipei de super-fete de la The Practice si tuturor colegilor si partenerilor care m-au sprijinit in toti acesti ani. Nu-mi este usor deloc sa ma despart de companie si de oamenii dragi, dar o fac cu credinta ca las in urma o constructie solida si frumoasa”, spune Gabriela Lungu.
Predarea de stafeta la top managementul agentiei se face in urma unui bine gandit plan de succesiune, care a inclus identificarea si recrutarea de oameni cu potential de lider, pregatirea si promovarea lor pas cu pas, pentru a acumula experienta necesara si chiar si o simulare de doua luni in vara anului 2012.
Oana Bulexa (32 de ani) are 11 ani de experienta in comunicare, lucreaza alaturi de Gabriela Lungu de aproape 8 ani si s-a numarat printre primii angajati ai The Practice. In cadrul agentiei, Oana a evoluat pe pozitii cu responsabilitati profesionale si manageriale tot mai mari, pana la pozitia actuala de Head of PR Department, implicandu-se la nivel de strategie, supervizare si implementare in unele dintre cele mai premiate campanii ale agentiei. De peste doi ani, Oana conduce cel mai numeros departament al The Practice, aplecandu-se cu succes atat spre cresterea profesionala a consultantilor pe care ii coordoneaza, cat si spre dezvoltarea diviziei de PR prin consolidarea relatiei cu clientii actuali si castigarea de noi clienti. Din iulie 2010, Oana este si partener al agentiei.
Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experienta in marketing, publicitate si PR; a fost recrutata in 2010 pentru a coordona departamentul de Social Media al The Practice. A dezvoltat cu succes divizia de Social Media - sub conducerea ei, departamentul a crescut (fiind unul dintre cele mai importante si respectate departamente de Social Media ale unei agentii de PR), portofoliul propriu de clienti s-a extins si au fost realizate multe campanii vizibile si eficiente care au primit nominalizari si premii importante la competitiile de PR si de digital din tara si strainatate. Monica a devenit partener in The Practice in primavara lui 2011 si este unul dintre specialistii in Social Media apreciati in industria comunicarii.
The Practice are o echipa de 14 consultanti impartiti in trei departamente (PR, Social Media, Events), lucreaza pentru numerosi clienti cu renume, printre care Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever, si are un portofoliu consistent de campanii de succes.
Agentia este parte din Leo Burnett Group, din care mai fac parte Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team si Breeze Mobile. Pe plan international, agentia este partenerul strategic al MSLGroup, reteaua de relatii publice din Publicis Groupe.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.