Se lanseaza cartea CSRevolution - evolutia CSR-ului din perspectiva companiilor din Romania
Cartea CSRevolution isi propune sa sublinieze, prin evolutia unui domeniu in plina miscare, tendinta la nivel de piata si sa arate de ce este nevoie de CSR.
In acest context, viziunea antreprenorilor se poate reinnoi prin actiuni notabile pe care le pot realiza, odata ce ajung sa constientizeze importanta implicarii lor in acest sector.
CSRevolution impartaseste viziunea companiilor din Romania care propun un model de implicare si initiative in domeniul CSR, cu potential de a raspunde numeroaselor nevoi ale comunitatilor si mediului, se arata in comunicatul de presa. Atat cartea, cat si platforma online csrevolution.inspirebusiness.ro vor fi lansate oficial de Inspire Business pe data de 26 iulie, in Bucuresti.
"Deocamdata, nu avem un studiu de caz despre un start-up care sa implementeze proiecte de CSR, insa acest domeniu este din ce in ce mai necesar atat pentru companii, cat si pentru start-up-uri. In acest sens, pot aminti Asociatia Nationala a Exportatorilor si Importatorilor din Romania (ANEIR) care propune ca CSR-ul sa fie integrat chiar in businessuri tip start-up", spune pentru startups.ro Roxana Aron, PR Coordinator Inspire Business.
Ea mai spune ca, pentru un antreprenor, CSR-ul ajuta in primul rand la nivel de perceptie si observarea mediului in care traieste, lucru care este vital pentru un om de afaceri. Vigilenta si spiritul critic sunt instrumente utile in identificarea problemelor comunitatilor si mediului inconjurator pentru ca acestea il ajuta pe antreprenor sa aiba o viziune completa si sa ia decizia potrivita.
"A face CSR reprezinta pentru un antreprenor totodata, o oportunitate sa se asocieze unei comunitati, sa aduca ceva nou si sa raspunda unor nevoi pe care el le-a identificat si in fata carora nu a ramas indiferent. Subliniez aici plusul de valoare adus imaginii businessului lui si increderea pe care o castiga astfel, precum si noi relatii create prin colaborarile realizate. Mai mult, prin proiectele de CSR pe care le initiaza, fiecare antreprenor devine un promotor al valorilor actuale", adauga Roxana Aron.
Cea de-a patra carte de colectie lansata de Inspire Business prezinta evolutia domeniului CSR din perspectiva a trei concepte - inovatie, evolutie, revolutie.
Inovatia subliniaza creativitatea folosita ca resursa principala a oamenilor si companiilor care aduc imbunatatiri prin progresul tehnologic prin care sunt solutionate problemele comunitatilor, implicit cele la nivel global.
Evolutia, prin prisma abordarii domeniului CSR in carte, subliniaza interesul companiilor pentru oameni si mediul inconjurator, cele mai importante resurse pentru un business sustenabil.
Trecerea la ideea de revolutie se face prin practicile de CSR care se regasesc in noi forme de comunicare si implementare in incercarea de a propune solutii la nivel global. Aflat intr-un moment de rascruce, caracterul revolutionar arata preocuparea companiilor pentru comunitatile in care se dezvolta, devenind prioritara armonizarea exploatarii resurselor cu dorintele si interesele oamenilor pentru gasirea de solutii potrivite acestora, se mai arata in comunicatul de presa.
Printre companiile incluse in cartea CSRevolution se numara: Siveco, ING Bank, Antalis, LifeCare, UPC, L’Oreal, Lindab, OTP Bank, Scania, UniCredit Tiriac Bank, Banca Transilvania, Eureko, Avon Cosmetics, Prima TV si Fundatia Licinium.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.