Seminarii despre optimizarea afacerii prin utilizarea tehnologiei cloud, la Bucuresti


Seminariile aplicative cu tema “Optimizarea afacerii prin utilizarea tehnologiei cloud”, organizate de Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania in parteneriat cu Ymens, vor avea loc la sediul CNIPMMR.


Temele pe care sunt structurate sunt urmatoarele:

• 26 Noiembrie 2012 - Cunoasterea modalitatilor de optimizare a activitatilor intreprinderii din domeniile relatiilor de munca si resurselor umane prin utilizarea
tehnologiei cloud, cu raspunsuri pentru probleme punctuale in domeniile respective;

• 4 decembrie 2012 - Cunoasterea modalitatilor de optimizare a activitatilor intreprinderii din domeniul financiar-contabil prin utilizarea tehnologiei cloud, cu raspunsuri pentru probleme punctuale in domeniul combaterii platilor intarziate;

• 10 decembrie 2012 - Cunoasterea modalitatilor de crestere a vanzarilor si a cifrei de afaceri prin utilizarea tehnologiei cloud, cu raspunsuri pentru probleme punctuale in domeniul vanzarilor si managementului.

Lectori vor fi: Calin Butunoi, General Manager al diviziei Ymens, Prof. Univ. Dr. Ovidiu Nicolescu (Academia de Studii Economice) si Ana Bontea (Membru in Comitetul Economic si Social European).

Seminariile se adreseaza:
• Antreprenorilor si Managerilor, care doresc sa cunoasca modalitatile de optimizare a afacerii prin utilizarea tehnologiei cloud;
• Avocatilor, consilierilor juridici, contabililor si specialistilor in domeniul resurselor umane, care doresc sa cunoasca avantajele si oportunitatile utilizarii tehnologiei cloud;
• Persoanelor care doresc sa stie ce este tehnologia cloud si ce beneficii pot obtine;
• Persoanelor interesate sa primeasca consultanta de specialitate in domeniile relatiilor de munca, combaterii platilor intarziate si vanzarilor, cu identificarea celor mai bune solutii pentru companie.

Organizatorii spun ca participarea este benefica tuturor acelora care doresc: 
• sa stie ce este tehnologia cloud;
• sa obtina informatii despre imbunatatirea gestionarii documentelor si optimizarea fluxului de lucru in domeniile: resurse umane, financiar-contabil si vanzari intr-o companie dupa adoptarea solutiilor cloud;
• sa afle detalii despre solutiile speciale pentru companii, care pot rula pe o platforma integrata si securitatea acestora;
• sa afle cum isi pot gestiona si reduce costurile si spori productivitatea apeland la tehnologia cloud;
• sa afle cum sa beneficieze de infrastructura, back-up si securitatea datelor;
• sa stie cum sa imbunatateasca comunicarea intre angajati, respectiv intre departamentele unei companii;
• sa cunoasca solutii de urmarire a termenelor, a obligatiilor legale, cu evitarea amenzilor sau penalizarilor;
• sa fie informati cu privire la avantajele si oportunitatile utilizarii tehnologiei cloud;
• sa stie ce cuprind si cum sa valorifice pachetele de optimizare a afacerii prin intermediul solutiilor cloud.

Participarea la seria de seminarii este gratuita.

Numarul maxim de participanţi pentru fiecare seminar este de 30 de persoane, iar inscrierea se realizeaza in ordinea primirii formularelor de inregistrare.

Mai multe detalii despre inscriere pot fi obtinute trimitand un e-mail la adresa: pr [@] cnipmmr.ro.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii