Shoes & Fashion vrea sase magazine Migato pana la sfarsitul lui 2009
Compania detine master franciza pe Romania pentru Migato si a investit 150.000 de euro pentru deschiderea unui al doilea magazin in tara noastra.
Potrivit Liliei Bitzaraki, directorul general al Shoes & Fashion, suma a fost alocata pentru amenajare si o parte dintre produse. Noua unitate se afla pe Calea Dorobantilor, in centrul Bucurestiului si are o suprafata de 60 mp.
Primul magazin Migato din Romania a fost deschis in noiembrie 2008, in mall-ul Liberty Center din sudul Capitalei. Acesta unitate are o suprafata de 160 mp iar investitia a fost in jur de 150.000 de euro.
Al treilea magazin Migato din tara urmeaza sa fie inaugurat tot in Bucuresti, peste aproximativ o luna. Acesta va fi amplasat intr-un spatiu stradal, pe una dintre arterele principale ale orasului. Zonele vizate de companie pentru magazinele din Capitala sunt cele centrale precum Bulevardul Magheru, Unirea Shopping Center si alte centre comerciale.
Un alt magazin va fi deschis in octombrie in centrul comercial Euromall Galati. Alte orase vizate pentru magazine Migato sunt Constanta, Brasov si Cluj-Napoca.
Investitia intr-o unitate Migato este in medie de 150.000 de euro, pentru o suprafata de 100 mp. Astfel, pentru cele cinci unitati inaugurante in acest an investitia se ridica la 750.000 de euro.
Pana in 2012, Shoes & Fashion intentioneaza sa deschida 40 de magazine in principalele orase din Romania.
Produsele comercializate in Migato sunt incaltaminte de dama, genti, curele si incataminte pentru barbati. Printre brandurile comercializare se numara Camille, KillDoll si Bioshoes.
Magazinele se adreseza unui public format in principal de femei cu venituri peste medii, preocupate de business si care vor sa fie mereu in pas cu ultimele tendinte din moda.
Migato a aparut in 1983 in Grecia, unde detine peste 70 de magazine.
Strategia
“La preluarea francizei a fost important ca noi si familia Migato (n.r. - business-ul este o afacere de familie) cunosteam piata din Romania si aveam aceeasi viziune despre cum se pot dezvolta ei aici. Chimia dintre noi a fost cea mai importanta”, mentioneaza Lilia Bitzaraki.
Compania inca nu intentioneza sa se extinda in tara noastra prin acordarea de francize.
“Dupa ce brandul va fi cunoscut in Romania, vom acorda si altora francize”, mai spune Lilia Bitzaraki.
La inaugurarea primului magazin, cel din centrul comercial Liberty Center, compania a anuntat ca intentioneaza sa deschida unitati preponderent in centrele comerciale.
“Piata s-a schimbat fata de octombrie anul trecut. Criza a generat un alt comportament al cumparatorului, care crede ca preturile sunt mai mari in mall-uri. Din acest motiv s-au si inchis multe magazine in mall-uri”, subliniaza Lilia Bitzaraki.
De altfel, ea spune ca in prezent nu este multumita de rezultatele financiare din Liberty Center.
“Cei de la Liberty ar fi putut sa gestioneze mai bine oportunitatea deschiderii unui nou mall si sa atraga mai multi clienti, dar intr-un fel este normal pentru ca este in perioada in care isi cauta stabilitatea pe piata”, adauga Lilia Bitzaraki.
Ca urmare a situatiei economice, reprezentanta Shoe & Fashion spune ca proprietarii de centre comerciale si mai ales cei de spatii stradale sunt mai dispusi la negocierea chiriilor.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.