Smart Marketing 2016 - o noua editie a conferintei dedicate marketingului


    


Organizat de BusinessMark, in parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania, evenimentul va avea loc pe 10 - 11 octombrie 2016,  in Bucuresti, la Hotel Intercontinental.

In prima zi a evenimentului, discutiile se vor concentra in jurul ideii de autenticitate, accentuand importanta unei abordari centrate pe ”veritabil” in construirea strategiei de marketing, mentioneaza organizatorii conferintei.

Printre temele ce urmeaza a fi dezbatute in prima zi a evenimentului, se numara:
• Autenticitatea in marketing: utopie sau realitate? Cum reperam brandurile “autentice” in peisajul actual de marketing? Cum atingem echilibrul in materie de continut si forma?
• Povesti autentice care ajuta brandurile puternice sa se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste si cum ajung sa obtina “veritabilul” in materie de branding?
• ”Burden of proof”. Poate fi demonstrata autenticitatea? Transparenta ca valenta a autenticitatii. Cat de util este sa invitam consumatorul “behind-the-scenes”, in activitatea companiei?
• Relevanta intr-o lume comunicationala din ce in ce mai fragmentata. Content valoros prin marketing contextual - cum isi pastreaza brandurile esenta in mediul de business din ce in ce mai versatil?
• The power of trust. Importanta increderii in construirea unor customer journeys autentice
• Traditie si stabilitate - branduri solid ancorate in inimile consumatorilor. Cum si-au creat o istorie? Cum au ajuns sa creeze legaturi puternice cu audientele?
• Malvertising  - vulnerabilitatea brandurilor

Temele vor fi dezbatute de specialisti in domeniu, precum: Lucia Antal, Marketing Director, PRO TV; Adrian Chereji, Head of Marketing & Communication, UNTOLD Festival; Andrei Chirila, Chief Marketing Officer, Fashion Days; Alexandru Bogdan, Marketing Director, Baneasa Shopping City; Razvan Barbulescu, Channel Marketing Manager, IBM - Global Marketing Center Romania; Ioana Ionescu, Romania Marketing Manager, Cinema City.

In cea de-a doua zi a evenimentului, discutiile se vor concentra in jurul ”Noului Consumator” si al "Viitorului Eficientei Creative”.  Acestea vor fi  ilustrate cu studii de caz de la  Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la nivel global.

Cea de-a doua zi a evenimentului reuneste membri ai juriului si participanti activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informatii la zi si directii despre trendurile in comunicare globala. Printre acestia se vor afla: Teo Migdalovici, founder The Alternative School for Creative Thinking; Szabi Szekely, CEO, Halcyon mobile, jurat la Cannes Lions 2016; Zelia Sakhi, Head of Creative, Mobiento, Stockholm, jurat la Cannes Lions 2016; Mihai Fetcu, CD, Geometry,  jurat la Cannes Lions 2016.
 

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii