SoLaLa, o noua marca in portofoliul GoodBev
Reprezentantii companiei intentioneaza sa plaseze acest produs ca o alternativa naturala la bauturile racoritoare carbonatate deja existente pe piata romaneasca, bugetand in acest sens o investitie de un milion de euro.
SoLaLa va imparti piata cu marci ca Fanta, Mirinda sau Orangina, avand ca avantaj continutul de baza natural si lipsa conservantilor din compozitie, se arata in comunicatul de presa.
Potrivit reprezentantilor GoodBev, in prezent, piata bauturilor racoritoare “non-cola” este estimata la aproximativ 400 de milioane de litri.
“Prin largirea portofoliului de branduri de bauturi racoritoare, GoodBev isi propune ca in trei ani sa atinga o cota de piata de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola”, spune Arik Porat, Managing Director al GoodBev.
Cea mai importanta marca din protofoliul GoodBev este Royal Crown Cola (RC COLA), lansata pe piata romaneasca in urma cu aproximativ trei luni. Alte branduri dezvoltate in prezent in tara noastra de catre companie sunt energizantul Boost Energy si Jaffa Juice.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.