Stirixis deschide un birou in Bucuresti


Compania greceasca este specializata in consultanta si design in retail si HoReCa, fiind activa pe piata de 15 ani.

Credem ca anul acesta este momentul oportun sa intram pe piata din Romania, avand in vedere realitatile si potentialul local. Urmand boom-ul pietei din perioada 2005 - 2008 si caderea care a urmat pe fondul situatiei economice internationale, credem ca in Romania urmeaza anul acesta si in 2012 o noua perioada de dezvoltare, precauta, dar sustinuta” spune Alexander Athanassoulas, CEO la Stirixis.

Potrivit unei analize a pietei de retail din Bucuresti realizata luna aceasta de Stirixis, tendintele de scurta durata evidentiaza o revitalizare a segmentului de retail, dupa doi ani de stagnare, se mentioneaza in comunicatul de presa.

Mall-urile si proiectele de mari dimensiuni se orienteaza catre adaptarea si personalizarea spatiilor, urmarind diferentierea in piata. Potrivit analizei citate, se remarca si aparitia unor concentrari de retail in spatiul stradal sau a unor concept-store-uri. Startul a fost dat deja de catre marii retaileri din sectorul de moda, mancare&bauturi sau divertisment, care au inceput sa iasa din spatiile din mall-uri si sa isi asigure prezenta in zonele centrale ale Capitalei, cu acces stradal si aproape de noduri de infrastructura publica.

Credem ca, pe termen mediu, Bucurestiul va cunoaste o dezvoltare ampla a retailului in zone centrale precum Piata Victoriei, Calea Victoriei, Piata Romana, Universitate si centrul vechi din Bucuresti. Acest fapt se datoreaza traficului crescut (in special cel pietonal), infrastructurii publice bune si viitoarelor parcari publice anuntate. In plus, extinderea acestor facilitati va contribui si la o schimbare pozitiva a obiceiurilor de iesit ale bucurestenilor si a vietii de zi cu zi. Aceleasi tendinte le vom reintalni si pe arterele pietonale si in centrele din cele mai importante orase din tara, unde estimam o dezvoltare a facilitatilor de retail si HoReCa pe termen mediu”, a adaugat Athanassoulas.

Pentru urmatorii ani, reprezentantii companiei estimeaza aparitia unui numar semnificativ de concepte noi, care vor aduce cu sine o imbunatatire a nivelului retail-ului si facilitatilor de divertisment, in special in zona centrala a orasului.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii