Studiu: 69% dintre romanii chestionati sunt loiali companiilor creditoare cu care lucreaza


Conform unui studiu realizat la nivel european de Ipsos Loyalty pentru Cetelem, romanii sunt cei mai fideli clienti ai serviciilor oferite de institutiile financiare nebancare.

Tot din studiul citat reiese ca 88% dintre romani sunt multumiti de serviciile oferite de institutiile financiar nebancare (IFN). La polul opus se situeaza belgienii si francezii, care sunt cei mai nemultumiti de serviciile companiilor financiare.

Principalele motive pentru care romanii prefera IFN-urile ar fi viteza de aprobare a dosarelor, nivelul de dobanda practicata, dar mai ales disponibilitatea si capacitatea angajatilor in a oferi solutii personalizate, adaptate fiecarei nevoi in parte, se mai arata in comunicatul de presa.

Potrivit studiului, 87% dintre romani ar recomanda mai departe IFN-urile prietenilor aflati in cautarea unui credit avantajos. Ei sunt urmati la acest capitol de unguri, italieni si spanioli cu procente de 77%, 75% si respectiv 68%. Un grad de satisfactie scazut este intalnit in Germania, unde proportia celor care ar recomanda mai departe compania financiara cu care lucreaza este mai mica de 50%.

In Franta, Belgia, Spania, Germania sau Cehia, gradul de loialitate al clientilor fata de IFN-uri este in scadere, acest indicator coborand pana la un maximum de 26%, in cazul nemtilor.

Studiul a fost realizat de compania Ipsos Loyalty pentru Cetelem, pe un esantion de circa 1.000 de clienti din fiecare tara si a vizat comportamentul clientilor din noua tari europene. Datele au fost colectate in perioada iunie 2008 - ianuarie 2009.

Principalii indicatori vizati au fost gradul de satisfactie globala a clientilor care au contracte de credit in derulare, gradul de recomandare si pozitionarea in raport cu competitia.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii