Syscom Digital isi dezvolta afacerea prin proiecte de marketing experiential


    


Prin noua sa divizie, infiintata in urma cu doi ani, Syscom Digital a derulat proiecte de brand engagement in premiera in Romania, se mentioneaza intr-un comunicat de presa al companiei.

Marketerii stiu ca cea mai buna metoda de a vinde un produs este sa stabilesti o conexiune emotionala cu consumatorii, iar pentru asta trebuie sa le oferi experiente autentice. Marketingul experiential este o modalitate eficienta si spectaculoasa de a-i implica pe consumatori, oferindu-le posibilitatea de a interactiona cu brandul intr-un mod distractiv. Cream contexte experimentale si dezvoltam tehnici pentru a genera diferentiere pentru marcile clientilor nostri, furnizand totodata plusvaloare pentru consumatori”, spune Maia Novolan, managing director la Syscom Digital, agentie de marketing interactiv, mobile, online si componente digitale, care deruleaza de peste opt ani proiecte complexe de consumer interaction.

Conform statisticilor citate de reprezentantii Syscom Digital, 98% dintre consumatori sunt mai determinati sa cumpere un produs dupa o activare experientiala, 87% dintre ei il cumpara, iar 70% dintre cumparatori devin clienti si a doua oara.

Din perspectiva mecanicilor de marketing, integrarea elementelor digitale in zona de offline este un proces ceva mai complex decat includerea unui link, hashtag sau cod QR pe elemente din mediul offline, cum ar fi afisajul la raft sau panourile publicitare.

Un exemplu de proiect derulat de companie este campania nationala Coca-Cola “Bratara Oficiala a verii”, premiata recent cu locul I la festivalul Webstock 2017, sectiunea Innovation, proiect care a avut doar componente mobile de suport. A fost o campanie nationala derulata exclusiv prin intermediul instrumentelor mobile, intregul mecanism de campanie bazandu-se pe o platforma mobila deservita de doua aplicatii (end-user CokeScan si enterprise), un website, o flota de tablete si telefoanele mobile ale participantilor. Aplicatia CokeScan oferea utilizatorilor, pe de o parte, posibilitatea de inscriere in campanie prin simpla scanare a codului de bare unic tiparit pe zona speciala a etichetei (bratara), iar pe de alta parte, accesul la o selectie a celor mai relevante articole despre muzica, artisti si cool stuff.

Aplicatia a fost disponibila gratuit in AppStore si Magazin Play, ocupand saptamani la rand locul 1 in topul aplicatiilor gratuite. Platforma generala a campaniei a inclus si aplicatia enterprise CokePrize. Prin intermediul acesteia, echipa Syscom Digital a realizat, prin simpla scanare a bratarilor castigatoare, redemptia digitalizata si punerea in posesie instant a peste de 250.000 de premii, prin instalarea unei retele de tablete conectate in timp real la baza de date centrala in toate restaurantele McDonald’s, la Festivalul Untold si la Festivalul Neversea. Sistemul a oferit avantajul de a livra in timp real organizatorului campaniei date relevante de trafic si de stoc management.

Din punct de vedere tehnic a fost cea mai complexa campanie promotionala derulata vreodata in Romania, provocarile implementarii debutand chiar cu generarea a zeci de milioane de coduri de bare unice, corelate cu alte coduri unice aflate in capac”, spune Maia Novolan, liderul echipei de implementare.

Syscom Digital a gestionat pana acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing inclusiv la evenimente indoor si outdoor, la conferinte, in magazine si in galerii comerciale.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii