Teamshare: platforma integrata de e-commerce reduce cu 40% activitatea din call center-ele companiilor


    

 

Automatizarea proceselor operationale scade activitatea departamentelor de call center ale companiilor cu pana la 40%, spun specialistii platformei de e-commerce Teamshare. Reducerea convorbirilor telefonice si a duratei acestora apare gradual, iar primele rezultate semnificative sunt vizibile dupa trei luni de la implementarea acestei solutii, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Prin integrarea platformei de e-commerce cu sistemele de contabilitate si gestiune folosite se afiseaza automat pe site informatiile actualizate despre stoc, pret, sold, limita de credit, facturi si incasari. Astfel, potrivit reprezentantilor Teamshare, automatizarea proceselor operationale eficientizeaza fluxul de procesare a comenzilor si de livrare a produselor, generand, totodata, transferarea traficului din call center catre site.

Educarea clientilor sa foloseasca platforma online, in loc sa sune, se face printr-un efort continuu. Este important ca acestia sa stie ca pot avea acces online la toate informatiile necesare, la orice ora, fara a fi nevoiti sa discute la telefon cu echipa de vanzari a distribuitorului. Insa, totul tine si de increderea pe care clientii o au in informatiile disponibile online. Pentru a creste numarul celor care folosesc site-ul ca sursa de informare, companiile trebuie sa ofere pe platformele lor online si raspunsuri cat mai clare si detaliate la intrebarile uzuale”, spune Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, dezvoltatorul platformei Teamshare.

Potrivit acestuia, reducerea activitatii din call center se face treptat, efectele adoptarii platformei integrate de e-commerce fiind vizibile imediat la clientii obisnuiti cu mediul online. Insa, pentru cei care nu sunt familiarizati cu comenzile online, este nevoie de un efort mai mare si sustinut, inclusiv prin tutoriale video si training-uri explicite pe site, pentru a-i ajuta sa se deprinda cu comertul electronic.

In plus, companiile care vor sa reduca si mai mult gradul de activitate din call center pot implementa si promotii, disponibile doar pe site, pentru a-i determina pe clienti sa opteze pentru comenzile online in locul celor telefonice.

Teamshare este o platforma de e-commerce integrata cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP, care se adreseaza atat clientilor business to business, cat si business to consumer. Platforma este folosita in prezent de peste 200 de clienti din Romania si tari ca Marea Britanie, Franta, Austria sau Rusia. Teamshare este dezvoltata de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, prezenta pe piata din Romania din 2003.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.
 


Nu exista comentarii