TeCOMM, evenimentul dedicat pietei de comert electronic, ajunge in Bucuresti in luna mai


    


Conferinta, organizata de  Libero Events, va avea loc in perioada 7 - 8 mai, la Hotel Crowne Plaza, si le va oferi participantilor ocazia sa afle tendintele 2015 in e-commerce, modele de business, modalitati de finantare, optimizare si eficientizare a costurilor, se mentioneaza in comunicatul de presa.

In prima zi a evenimentului vor avea loc Conferinta de Ecommerce si RoMagento -  prezentari si dezbateri cu noutati si recomandari, iar in paralel workshop-uri dedicate developerilor de magazine online care folosesc platforma Magento.

In a doua zi a evenimentului vor avea loc workshop-uri si MarkDay -  12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor in marketing digital in cadrul MarkDay.

Printre speakerii de la aceasta editie se numara: Martin Newman (CEO, Practicology), Ralf  Haberich (CCO, Webtrekk), Florian Jansen (Managing Director & Co-founder, LaModa).
 

Participantii la TeCOMM afla cum sa isi construiasca strategia SEO in 2015
Din ce in ce mai multe magazine online isi concentreaza actiunile spre optimizarea site-urilor si maximizarea eficientei pentru a se mentine la nivelul cerintelor si al competitivitatii. Pentru jucatorii de pe piata comertului electronic, stapanirea unor bune practici pentru cresterea vanzarilor online si cunoasterea celor mai noi tehnici SEO, poate asigura si mentine un loc mai inalt in topul concurentei, iar acest subiect este unul dintre cele care urmeaza sa fie abordate in cadrul conferintei TeCOMM.Specialistii in eCommerce vor explica ce trebuie sa stie un proprietar de magazin online in materie de SEO. Indiferent ca este vorba de securitatea datelor, de customer support sau de strategii de promovare, toate subiectele de interes vor fi acoperite de speakerii prezenti.

De la cuvinte cheie la Content Marketing: cum sa-ti construiesti strategia SEO in 2015” este tema prezentarii sustinute in cadrul TeCOMM de catre Cosmin Negrescu, CEO-ul si fondatorul SEOmonitor. Cosmin si-a inceput parcursul antreprenorial de la 19 ani, cand a infiintat agentia Bunt Studio, care ulterior s-a transformat intr-o agentie de digital cu o cifra de afaceri de jumatate de milion de euro.

In prezentarea sa din cadrul TeCOMM Bucuresti, Cosmin va oferi exemple practice despre cum se analizeaza corect performantele in SEO, cum se identifica rapid o oportunitate si cum se planifica o campanie pentru a indeplini obiectivele cu ajutorul SEO, fie ele de trafic, vizibilitate sau conversii.  

Alaturi de Cosmin Negrescu va fi prezent si Eugen Potlog, manager in cadrul companiei Conversion. Eugen va vorbi despre cum se planifica o strategie de email marketing  prin cresterea organica a abonatilor, segmentarea audientei si trimiterea de campanii personalizate si relevante. Prin workshopul intitulat “Tips & Tricks pentru o strategie de marketing atractiva”, participantii vor afla cum sa foloseasca e-mail-uri trimise automat catre clienti pe baza comportamentului lor din magazinul online. 

Tot in cadrul TeCOMM Bucuresti, Alen Todorov, directorul de marketing elefant.ro, va vorbi despre “Mecanisme si promotii pentru retail online”- un intreg studiu de caz creat de echipa elefant.ro. Prin acest workshop isi propune sa prezinte etapele care trebuie parcurse in crearea unui eveniment de cumparaturi online, precum si metodologia necesara pentru evaluarea acesteia: pornind de la conceperea unei idei de campanie, realizarea unui media plan complex, apoi identificarea canalelor de comunicare potrivite.

Inscrierile pentru participarea la conferinta TeCOMM se fac online, pe site-ul dedicat, unde puteti gasi lista speaker-ilor confirmati, precum si agenda completa a fiecarei zile.
 

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii