Top playerii e-commerce-ului national, prezenti la TeCOMM Bucharest


    


Peste 270 de retaileri online si reprezentanti din domeniile conexe au luat parte la Conferinta de e-commerce TeCOMM organizata pe 21 aprilie la Bucuresti.

Speakerii prezenti la eveniment au fost invitati la dezbateri, prezentari si workshop-uri strategice, dedicate industriei de e-commerce, atmosfera fiind prietenoasa, prin prisma pasiunilor si profesiilor comune ale participantilor, dar si riguroasa prin studii de caz, eficientizare si solutii aplicabile pentru retailerii magazinelor online prezenti.

Tema centrala a fost #powertothecustomers, ceea ce a demonstrat ca un consumator este pretentios, atent la detalii, pregatit sa converteasca, dar si sa primeasca motive de a ramane fidel brandului ales, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

De altfel, Karol Karpinski, Client Partner CEE la Facebook, a mentionat in discursul sau despre online trends ca in prezent consumatorul este la putere, in plus, acesta putand alege unde sa consume continutul.

Piata de e-commerce se afla in continua dezvoltare, iar platformele de socializare ne ofera oportunitatea de a cunoaste mai bine clientul si dorintele sale, prin aplicatiile pe care le dezvolta si noutatile la care ne conecteaza.

Workshop-urile au adus in atentie unelte strategice pentru proprietarii magazinelor online. Ce reprezinta in zilele noastre e-mail marketing-ul? In urma unui studiu efectuat in 2015 de MarketingSherpa, a reiesit faptul ca  peste 70% din consumatori prefera ca brand-urile sa comunice cu ei prin intermediul e-mail-ului, conform datelor prezentate in workshop-ul sustinut de Eugen Potlog, Manager Conectoo.

Participantii la conferinta TeCOMM s-au intalnit cu experti recunoscuti pe plan international precum  Karol Karpinski din Polonia, Client Partner CEE la Facebook, Catalina Ionescu din Irlanda (Client Partner eCommerce CEE la Facebook), David Rothwell din Marea Britanie (autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce"), Steen Rasmussen din Danemarca (unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa), Chris Jones din UK (e-commerce specialist la Blueleaf - una dintre cele mai premiate agentii de digital si e-commerce din Marea Britanie), Lenneke van der Meijden din Olanda (e-commerce Manager la Euroflorist - lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori).


startups.ro a sprijinit evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii