Tranzactiile din timpul verii prin platforma de e-commerce Teamshare au crescut cu 20% fata de anul trecut


    


Valoarea totala a sumelor procesate de magazinele online care utilizeaza platforma integrata de e-commerce Teamshare a depasit vara aceasta 11 milioane de euro, cu peste 2 milioane de euro mai mult fata de perioada iunie - august 2015, se mentioneaza intr-un comunicat de presa al companiei.

Potrivit datelor Teamshare, diversificarea canalelor de vanzari prin marketplace-uri s-a reflectat direct in afacerile magazinelor online inregistrate in intervalul 1 iunie - 31 august, fata de perioada similara din 2015, iar vanzarile au crescut preponderent in sectorul B2B.

Vara genereaza, de regula, vanzari mai mici in e-commerce-ul autohton. Insa, in sezonul cald din acest an, retailerii cu platforme integrate au inregistrat vanzari mai mari chiar si cu 25% fata de aceeasi perioada din 2015, fiindca si-au sporit vizibilitatea in online prin listarea pe marketplace-uri. Avem tot mai multi clienti care aleg aceasta solutie pentru ca pot expune usor portofoliul, ofertele, receptiona comenzi si transmite inapoi facturile asociate”, spune Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvolta platforma Teamshare.

Potrivit acestuia, marketplace-urile scad inclusiv costul de vanzare pentru magazinul online, prin administrarea facila, costuri operationale reduse si activare rapida.

In prezent, platforma Teamshare este integrata cu principalele marketplace-uri din tara - eMAG, Okazii.ro, Cel.ro, evoMAG si Elefant.ro. Acestea genereaza pentru partenerii companiei rulaje mai mari cu pana la 20% inca din primele trei luni de la adoptarea acestui model de business si cu 60% dupa primul an de la listare.

In ceea ce priveste industriile in care activeaza clientii din portofoliul Teamshare care au inregistrat cele mai mari cresteri ale vanzarilor in aceasta vara, acestea sunt  IT&C, auto si bricolaj.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii