Un antreprenor cu experienta in FMCG lanseaza un site de specialitate
Claudiu Ciobanu a lucrat in vanzari FMCG timp de 14 ani si a inceput sa se gandeasca la acest proiect de business in urma cu un an.
Astazi, el a lansat oficial retail-fmcg.ro, portal cu stiri exclusiv din retail si din industria bunurilor de larg consum.
”Nisa de retail si FMCG nu este suficient de bine speculata. Concurenta pe acest canal, stiri legate strict de retail si FMCG, exista si o respect, dar nu este covarsitoare. Din contra, este loc pentru toata lumea”, spune pentru startups.ro Claudiu Ciobanu.
Prin revista Retail&FMCG el isi propune sa aduca in prim plan stiri legate de marii producatori din FMCG din intreaga lume si de marile retele de magazine, propunand in acest fel un model de dezvoltare sau de business pentru comerciantii si producatorii din Romania.
Site-ul va contine si informatii legate de campaniile de promovare si evenimentele de profil in care sunt implicati cei din retail si FMCG, precum si despre serviciile conexe industriei (marketing, vanzari, merchandising, logistica, IT, resurse umane si consiliere profesionala etc.).
”Exista o lipsa de interes din partea celor din industrie (n. red. - retail si FMCG) fata de instrumentele de social media. In zona asta eu stau foarte bine si consider ca avem un atu fata de concurenta”, spune Claudiu Ciobanu.
Lucrul la acest proiect a inceput acum doua luni. Pe langa Claudiu, din echipa care se ocupa de site mai fac parte trei persoane (un tehnic, un editor si un traducator).
Antreprenorul spune ca investitia nu a fost una majora (achizitionarea domeniului, hosting, design-ul site-ului etc). Cheltuielile mai insemnate vor fi in perioada urmatoare, mai ales pe partea de promovare a proiectului.
Banii necesari lansarii proiectului provin atat din economiile sale, cat si din partea unui partener financiar implicat in acest business.
Modelul initial de afacere se bazeaza pe publicitate, insa pe termen mediu/lung, antreprenorul spune ca are in vedere inclusiv organizarea de evenimente pentru cei implicati in retail si FMCG.
Acesta nu este singurul business detinut de Claudiu Ciobanu. In 2007, el a pus bazele companiei Tri Consultance, specializata in furnizarea de servicii de marketing (merchandising, promovare la raft, studii de piata). Iar in urma cu un an a lansat si singurul blog de merchandising din Romania.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.