Un site ar trebui sa fie disponibil de pe orice dispozitiv
Warren Knight, fondatorul Gloople, spune ca atunci cand se construieste un site, acesta trebuie gandit din perspectiva raspunsului pe care cei care il lanseaza il asteapta de la clienti.
Fondatorul Gloople a mai spus, in conferinta Internet Mobile World, ca in era SoLoMo (Social Media, Local, Mobile) 35% dintre clienti sunt dispusi sa cumpere prin Facebook, prin faptul ca sut familiari cu brandul, au o relatie cu el.
"Folositi intai emotiile in era digitala. Circa 50% dintre clienti se aspteapta ca firmele sa foloseasca social media", a subliniat Warren Knight.
Cosmin Negrescu, CEO la SEO Monitor, a spus ca Google tine cont de cati oameni cauta brandul, chiar daca se face mult SEO.
"Pentru a vinde pe internet prin SEO, este important sa existe un business in spate care sa stie sa vanda, brandul trebuie sa fie remarcabil, sa ma intreb de ce ar cumpara un client de la mine, pentru ca altfel, desi sunt pe primul loc, toata conversia sa se duca catre locul trei, daca are preturi mai bune sau inspira incredere. Apoi, site-ul trebuie sa fie remarcabil si prietenos, pentru ca acum clientul ar timp doar sa-l scaneze", a detaliat Cosmin Negrescu.
Cosmin Negrescu a precizat ca din strategia de SEO trebuie:
• sa fie clar ce cuvinte cheie sunt targetate - volum de cautari, concurenta, nivelul de astazi sau produse si servicii in care am avantaje competitive;
• continutul sa fie relevant, sa fie cel pe care utilizatorul il cere;
• sa se genereze link-uri prin ancore, cuvinte cheie;
• brandul sa fie focusat pe-o singura industrie sau pe foarte putine.
"Cautarea pe brand se intampla natural, cand exista un brand sau este deja client. Cel mai bine este cand consumatorii nu cauta doar brandul, ci cauta brandul si cuvinte cheie. Si social media ajuta SEO, pentru ca sunt pagini unde se indexeaza link-ul. SEO-ul este un mix intre mai multe tipuri de promovare, intre link-uri. Brandul salveaza intotdeauna site-urile de la penalizare. Al treilea factor foarte important este ca SEO sa creasca valoarea brandului, sa va caute utilizatorii, nu sa-i cresteti voi", a explicat Cosmin Negrescu.
El a subliniat ca in landing page ar trebuie sa existe un indemn care sa-i faca vizitatori sa continue vizita in site (sa existe un call to action).
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.