Unul din zece clienti Chic Ville achizitioneaza produse pentru servirea ceaiului


    


Potrivit reprezentantilor Chic Ville (concept de magazin home&deco), in sezonul rece, o data cu trecerea sarbatorilor de iarna, romanii isi muta atentia asupra produselor dedicate artei ceaiului si achizitioneaza modele specifice atat pentru uz personal, cat si pentru cadouri.

Marius Serbanescu, Director de Achizitii la Chic Ville, spune ca 12% din volumul produselor vandute face parte din gama "Ceai si cafea". Diversitatea produselor si modelele oferite reprezinta unul dintre principalele motive pentru care nivelul de achizitie atinge acest procent.

Reprezentantii Chic Ville observa ca pasionatii de ceai sunt interesati de seturi, compuse din ceainice si cesti, insa exista o tendinta tot mai mare in a completa aceste seturi cu accesorii de servire precum tavi, cutii de ceai, zaharnite sau chiar lingurite cu dichis.

"Romanii care prezinta o afinitate pentru servirea ceaiului sunt dispusi sa cheltuie, in medie, circa 69 de lei pentru ceainice, 39 de lei pentru seturi de cesti si 19 lei pentru o cana, atat in magazine, cat si in mediul online”, spune Marius Serbanescu.

In ceea ce priveste frecventa achizitiilor, Chic Ville remarca o crestere a volumului de vanzari pentru gama "Ceai si Cafea" in special in perioada iernii, cand seturile de ceai sunt printre cele mai cautate cadouri.

"De regula, saptamanile reci de la inceputul unui nou an calendaristic reprezinta un bun prilej pentru achizitionarea acestor produse. In aceasta perioada, orice iubitor de frumos doreste sa se delecteze cu o carte buna si un ceai de calitate, intr-un ambient deosebit, in propria casa”, adauga Marius Serbanescu.

La polul opus, in sezonul cald, clientii aloca mai multa atentie produselor pentru bauturi reci, precum limonadele sau ceaiurile reci. Aceasta este si perioada in care cei mai multi isi achizitioneaza, pe langa diverse tipuri de carafe, cupe sau pahare, pentru a se delecta in zilele toride.

Chic Ville detine doua magazine in Cluj-Napoca, unul in Bucuresti, precum si un magazin online.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii