Valoarea totala a comenzilor inregistrate prin platforma hipMenu a ajuns la 10 milioane de lei, in doi ani de activitate


     

In ultimele 12 luni,  atat volumul, cat si valoarea comenzilor efectuate prin hipMenu au crescut de peste cinci ori fata de primul an de activitate, in cei doi ani valoarea totala a comenzilor ridicandu-se la aproximativ 10 milioane de lei (2,2 milioane de euro), se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Potrivit lui Dan Klausmeier, CEO Cloud Treats Romania, compania care deţine platforma online hipMenu, pe langa functionalitatile, fotografiile de foarte buna calitate si design-ul modern al aplicatiei, un rol foarte important in dezvoltarea business-ului l-au avut criteriile riguroase de selectie a noilor parteneri, cat si a membrilor echipei hipMenu. De asemenea, si in cazul strategiei de dezvoltare a echipei selectia este destul de riguroasa, compania punand mai mult accent pe pregatirea, instruirea si motivarea angajatilor decat pe cresterea acestora din punct de vedere numeric.

In ceea ce priveste investitia realizata pana acum, potrivit reprezentantului companiei, in cei doi ani de activitate aplicatia a beneficiat de o investitie de tip angel de peste 1 milion de euro, capital care a fost utilizat atat pentru dezvoltarea si imbunatatirea platformei, cat si in strategia de marketing, de vanzari si de personal.

In prezent, hipMenu livreaza aproximativ 2.000 de mese pe zi (1.000 comenzi) clientilor din Cluj si Timisoara, insa, potrivit reprezentantilor companiei, atat interesul in ceea ce priveste comenzile online, cat si numarul acestora sunt intr-o crestere constanta, de la o luna la alta. Valoarea medie a unei comenzi se situeaza intre 50 de lei si 60 de lei.

In ceea ce priveste planurile de viitor, in acest an hipMenu urmareste sa creasca (cu peste 20%) numarul de restaurante din Cluj si Timisoara si, de asemenea, isi propune sa se extinda si in alte orase mari din Romania.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii