Volksbank Leasing ofera finantari tip asset
Finantarea tip asset permite aprobarea dosarelor de leasing fara analiza efectuata in cadrul Departamentului Control Risc.
Principalul avantaj al finantarii tip asset este aprobarea automata a aplicatiilor de finantare, provenind de la persoane juridice si persoane fizice autorizate, daca sunt indeplinite cumulativ o serie de conditii cu privire la avans, perioada de finantare, valoarea reziduala, se arata in comunicatul de presa.
Orice persoana juridica sau fizica poate obtine o finantare de tip asset, automat, in cazul achitarii unui avans de 40%. Perioada de finantare este intre 12 - 72 de luni, cu o valoare reziduala de 0% sau 20%, aceasta structura de finantare fiind aplicabila pentru toate marcile de autoturisme.
In cazul achizitionarii unui autoturism finantat in sistem asset din segmentul de pret sub 40.000 de euro, avansul este de 20% sau 25%, cu o perioada de finantare de 48 luni, respectiv 60 de luni, si o valoare reziduala intre 0% - 20%. Pentru segmentul de pret cuprins intre 40.000 si 70.000 de euro, conditiile de finantare presupun un avans de 30%, o perioada de 60 de luni si o valoare reziduala intre 0% - 20%.
In cazul finantarii pentru obiecte noi, Volksbank Leasing acorda urmatoarele conditii de finantare standard: un avans de 10% - 50%, o dobanda de 8,3%, o perioada de 1-6 ani pentru persoane juridice si persoane fizice autorizate si de 1-7 ani pentru persoane fizice, o valoare reziduala de 0% sau 20%.
Finantarea de obiecte second-hand presupune un avans de 10% - 50%, o dobanda de 10,5% si o valoare reziduala de 0% sau 20%, o perioada de maxim 7 ani pentru autovehicule, in functie de vechime si durata finantarii, iar in cazul echipamentelor si utilajelor de constructii, perioada de finantare se stabileste in functie de rezolutia de risc.
Volksbank Leasing este specializata in leasing pentru autoturisme, atat noi, cat si second hand, vehicule comerciale si echipamente pentru diverse industrii. Compania se adreseaza in principal segmentului corporativ, care reprezinta 90% din portofoliul firmei, in timp ce clientii persoane fizice au o pondere de 10% din totalul clientilor.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.