White Image: Interesul abonatilor pentru newslettere creste


Potrivit White Image Loyalty Solutions, ratele de clickthrough raportat la emailurile deschise au crescut de la 34,25% in 2006 la 37, 78%.

Informatiile au la baza un studiu despre modalitatea de citire a newsletterelor in 2007, realizat de White Image, companie ce ofera solutii customizabile de e-mail marketing. 

De asemenea, marketerii au reusit sa comunice mai relevant in 2007, cea mai mare rata de CTRO crescand de la 36,92% in 2006 la 41,69%, se arata in studiul realizat de White Image. Miercurea ramane cea mai buna zi pentru deschideri si clickthrough, iar intervalul orar 22:01 - 00:00 este cel in care abonatii care deschid un email sunt si cei mai dispusi la rasfoirea lui.

Domeniile cele mai interesante raman Auto, Producatori, IT si Banking, acestea continuand sa aiba cele mai bune rate, atat de deschidere, cat si de clickthrough CTRO.

Studiul s-a bazat pe monitorizarea unui numar de 26.779.913 de emailuri, reprezentand 2.036 de campanii trimise de White Image pentru clientii sai.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.
 


Nu exista comentarii