Workshop-uri despre SEO si eficientizarea campaniilor AdWords la TeCOMM Bucuresti


    


Stapanirea unor bune practici si cunoasterea celor mai noi tehnici pentru cresterea vanzarilor online poate asigura si mentine un loc mai inalt in topul concurentei. Pentru un magazin online cu sute sau chiar mii de produse in stoc, o prezenta optimizata in rezultatele de cautare este o adevarata provocare.

Participantii la conferinta TeCOMM Bucuresti, vor afla ce trebuie sa stie un proprietar de business online in materie de SEO si Adwords pentru a fi in primele rezultate in cautarile Google, acestea fiind doua dintre metodele folosite pentru a genera trafic constant si bine targetat pe website, mentioneaza organizatorii evenimentului.

Conform Google Consumer Barometer, 75% dintre romanii care doresc sa faca o achizitie apeleaza la online pentru documentare, majoritatea folosind un motor de cautare in acest proces. Acest lucru confirma importanta pe care acest canal de trafic o are pentru magazinele online din Romania.

Intre 40% si 80% din numarul total de vizitatori ai celor mai mari site-uri de e-commerce din Romania vin din Google. Tacticile SEO te ajuta sa atragi un trafic mai bun si relevant pe paginile magazinului tau online. Din pacate, regulile Google se schimba mereu si este din ce in ce mai greu sa faci fata provocarilor SEO. Cu toate acestea, exista o serie de metode de optimizare SEO pentru site-ul tau e-commerce despre care vom vorbi la TeCOMM Bucuresti”, spune Mihai Vinatoru, Managing Partner & Head of SEO DWF.

In cadrul workshop-ului care va purta titlul de “Comportamentul utilizatorilor: modul in care actiunile vizitatorilor influenteaza pozitionarea unui website in Google”, Mihai va vorbi despre cei mai importanti trei factori SEO ce tin de experienta utilizatorului, precum si formularea unui ghid practic de optimizare a acestora, pentru o pozitionare mai buna in Google.

Birtha Attila, Specialist Online Marketing la proClick.ro va sustine un workshop cu tema “Dezleaga AdWords Scripts. Pilot Automat: Activat!”, in cadrul caruia participantii vor afla solutii favorite de automatizare a contului AdWords folosind tehnologia AdWords Scripts, cu ajutorul carora retailerii online vor putea sa puna campaniile AdWords pe pilot automat. Vor primi resurse care pot fi descarcate si pe care le vor putea utiliza chiar din a doua zi.

Conferinta TeCOMM se afla la a VIII-a editie la nivel national iar la eveniment sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business online sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si cei din domeniile conexe care ofera servicii, solutii sau produse de eCommerce.

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii