Zitec: veniturile din online marketing vor creste cu 25% in 2016


    


Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online, estimeaza o crestere cu 25% in acest an a veniturilor generate de serviciile de online marketing, dupa ce a depasit deja obiectivul de crestere cu 20% setat la inceputul anului, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Reprezentantii companiei estimeaza ritmul de dezvoltare cu doua cifre procentuale a acestei activitati se va mentine si in 2017.

La nivelul structurii veniturilor din aceasta linie de business, compania se axeaza in prezent pe un model bazat pe abonamente flexibile care pot cuprinde servicii de analiza de marketing, SEO, PPC, social media, e-mail marketing, optimizare de rata de conversie, web analytics etc.

In ceea ce priveste mixul de servicii oferite de companie, in cazul clientilor care sunt la inceput de drum, de cele mai multe ori, se incepe cu analiza si definirea strategiei prin care site-ul se poate transforma intr-un centru de venit. Astfel, initial investitia este orientata catre pregatirea site-ului din punct de vedere tehnic, SEO, usability, astfel incat sa poata oferi o experienta relevanta publicului targetat. In faza a doua, serviciile oferite sunt din zona de promovare online, optimizare a mixului de canale de promovare si a ratelor de conversie.

Cresterea fata de anul trecut este sustinuta atat cu ajutorul clientilor existenti, care au ales sa extinda investitia in activitati de promovare online, cat si cu ajutorul clientilor noi care doresc sa genereze venituri din mediul online. Este usor sa cresti abonamentul de marketing digital atunci cand il privesti ca pe o investitie si nu ca pe o cheltuiala, iar experienta ne-a aratat ca mediul online poate ajunge sa reprezinte o parte semnificativa dintr-un business. Doar raportandu-ne la 2016, avem cazuri de succes cu doua sau chiar trei cifre procentuale de crestere in vanzari, pe diverse segmente de business ale clientilor. Iar rezultatele se traduc prin eforturile constante ale echipei de consultanti, care ne ajuta sa mentinem si sa crestem portofoliul de clienti”, spune Ioana Slobozianu, Head of Online Marketing Zitec.

Portofoliul de clienti pentru servicii de online marketing este diversificat, atat la nivel de dimensiuni, cat si la nivel de domenii, printre acestea numarandu-se e-commerce, asigurari, restaurante, piese auto, service auto, B2B. De asemenea, reprezentantii companiei mentioneaza ca 30% din valoarea serviciilor de online marketing provine de la clienti internationali. Printre clientii Zitec care beneficiaza de acest tip de servicii se numara Paravion, City Grill, TechSoup SUA, Roche, Groupama si La Fantana.

Pentru dezvoltarea liniei de business dedicata marketingului online, Zitec ofera o serie de workshop-uri gratuite, care au ca scop transmiterea bunelor practici in digital marketing si se adreseaza nivelului managerial, in special din e-commerce, din companii romanesti. De asemenea, pentru a creste nivelul de awareness al solutiilor digitale, Zitec organizeaza o serie de evenimente la nivel local, dedicate productivitatii si cresterii business-urilor in online.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii