Testarea unei idei de afaceri
Autor: John W. Mullins

 

Titlu original:The new business road test: What entrepreneurs and executives should do before writing a business plan
Editura: All
Anul aparitiei: 2006

 

Cui se adreseaza: antreprenori, manageri

Aflati de ce majoritatea noilor afaceri esueaza si evitati greselile facute de altii.

Aveti o idee pentru o afacere noua? Testati-o mai intai, pentru a va asigura ca aceasta intr-adevar va functiona, inainte de a investi in ea prea mult timp si bani.

Sfaturile din carte sunt bazate pe experientele unor intreprinzatori de succes, exemplificate prin studii de caz.

"Iti arata cum sa testezi fiabilitatea ideilor si oportunitatilor, inainte de a alcatui un plan de afaceri si te ajuta sa-ti imbunatatesti sansele de a castiga atat clienti, cat si capital". Business Monthly, iulie 2003

 

Despre autor:
John W. Mullins si-a luat MBA-ul la Standford Graduate School of Business, si doctoratul in marketing, la Universitatea din Minnesota. Acum este un distins profesor, castigator al mai multor premii, care preda si scrie despre experienta sa de peste 20 de ani, ca antreprenor si director executiv al catorva firme cu o crestere foarte rapida. A lucrat in consultanta si a tinut mai multe cursuri de instruire a managerilor, pentru o mare diversitate de firme, mari si mici, inclusiv pentru Roche Diagnostics, Time Warner Communications, the Eastman Kodak Company, Pumpkin Ltd. sau Novartis, iar acum face parte din consiliul de administratie a doua firme, fondate de intreprinzatori de succes.

Pretul cartii la editura: 22,41 lei

Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.