The Art of The Start. Ghid pentru oricine incepe orice
Autor: Guy Kawasaky
Editura: BIZZKIT
Anul aparitiei: 2011
Titlul original: "Battle - Hardened Guide for Anyone Starting Anything"
Cui se adreseaza: antreprenorilor si managerilor care sunt la inceput de cariera
De ce ai nevoie pentru a-ti pune ideile in aplicare? Care sunt elementele unei prezentari de succes? Cum construieşti un brand puternic fara niciun buget? Cum faci sa recrutezi cei mai talentati oameni de pe piata? Acestea sunt doar unele dintre problemele cu care se confrunta orice antreprenor care viseaza sa aiba o afacere, iar Guy Kawasaki, fost evanghelist la Apple Computers, ne ofera raspunsul la ele.
"The Art of the Start" ofera pasii esentiali pentru a lansa pe piata produse si servicii extraordinare sau companii de succes - indiferent daca visezi sa conduci viitoarea companie Microsoft sau sa pornesti o afacere non-profit care sa schimbe lumea. De asemenea, cartea este o resursa pentru managerii din companiile deja existente care doresc sa promoveze gandirea antreprenoriala, stimuland astfel creativitatea si demersurile inovative, pentru a fi mereu cu un pas inaintea concurentei.
Pe cand lucra la Apple Computers, Guy Kawasaki a transformat niste clienti obisnuiti in adevarati fanatici; in "The Art of the Start" el ne explica cum se face in mod practic acest lucru.
Despre autor:
Guy Kawasaki este unul dintre cei mai importanti investitori din Silicon Valley, unde este managing director la Garage Technology Ventures, un fond de investitii cu capital de risc pentru afaceri de tip start-up.
Pana la inceputul anilor 2000 a lucrat pentru compania Apple, in cadrul careia a fost, din anul 1984, responsabil si implicat direct in strategia de marketing pentru pozitionarea calculatoarelor Macintosh, produs devenit obiect-cult pe aceasta piata. Este considerat unul dintre cei mai vizionari oameni de afaceri din lume.
De asemenea, este un autor prolific, avand publicate noua volume, majoritatea dintre ele devenind bestseller si fiind traduse in mai multe limbi de circulatie internationala. Dintre cartile scrise de Guy Kawasaki se numara: "Reality Check" (2008), "Rules for Revolutionaries" (2000), "How to Drive Your Competition Crazy" (1996), "Selling the Dream" (1992), "The Macintosh Way" (1990).
Pretul cartii la editura: 29 lei.
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 4 Iulie 2012 la ora 14.00