Training “Abilitati de Baza in Comunicare” (26 - 27 martie 2010)

Evenimentul, organizat de Compass Training, va avea loc in zilele de 26 si 27 martie, in Bucuresti.

Trainingul este recomandat pentru: orice angajat de la service, relatiile cu publicul, front desk sau marketing care intra in contact direct cu clientii si/sau trebuie sa devina comunicatori placuti si eficienti; majoritatea managerilor care au nevoie sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare interna, de zi cu zi, in compania in care lucreaza.

Temele abordate in cadrul trainingului vor fi: Procesul de comunicare; Tipuri de comunicare : Verbal & Non-Verbal; Identificarea si depasirea prinicpalelor bariere in procesul de comunicare; Cum sa Asculti - Dubleaza-ti influenta asupra altora; Ascultarea Activa; Comunicarea in interiorul unei organizatii: formal & informal; Reguli de baza privind Pregatirea si Sustinerea unei prezentari de succes; Sedinte eficiente; Importanta feed-back-ului; Elemente de Constructive Criticism; Comunicarea eficienta in scris - memo, rapoarte.

Mai mult informatii pot fi gasite aici.