Training "Managementul Marketingului B2B" (1 - 15 aprilie 2009)
Evenimentul, organizat de Asebuss Exec-Edu, va avea loc in perioada 1 - 15 aprilie, la sediul Exec-Edu, in Bucuresti.
Training-ul se adreseaza urmatoarelor categorii de persoane: manageri cu responsabilitati directe in zona marketingului de produs; manageri de vanzari; manageri implicati in strategia de marketing; directori generali din companiile mai mici care au in portofoliu clienti organizationali.
Temele abordate in cadrul training-ului sunt urmatoarele: Particularitati ale marketingului B2B fata de marketingul B2C; Comportamentul de cumparare organizational; Analiza cererii pe pietele B2B; Segmentarea pietei organizationale; Managementul produselor si serviciilor in pietele organizationale; Managementul de brand B2B; Managementul canalelor de marketing B2B; Strategii de pret pe pietele organizationale; Comunicarea de marketing integrata in marketingul B2B.
Taxa de participare este de 490 de euro + TVA/persoana, reducandu-se la 465 de euro + TVA/persoana pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 6 martie.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.