Training “Relatia cu clientul - Cai de succes” (10 - 11 aprilie 2009)
Evenimentul, organizat de Compass Training, va avea loc in zilele de 10 si 11 aprilie, la U-Business Center, in Bucuresti.
Cursul se adreseaza urmatoarelor categorii de persoane: noii angajati din vanzari si relatii cu publicul; angajatii experimentati din vanzari care doresc sa-si imbunatateasca abilitatile; orice angajat care doreste sa se perfectioneze in acest domeniu.
Principalele teme abordate in cadrul cursului vor fi: Conceptul de "Customer Service/Customer Care"; Momentele adevarului si valorificarea acestora; Rezolvarea nemultumirilor clientilor; Calitatea servirii - element cheie in diferentierea fata de concurenta; Modalitati de masurare a satisfactiei clientilor; Cum se poate determina fidelizarea clientilor; Customer service in interiorul organizatiei.
Taxa de participare este de 250 de euro+TVA/persoana, iar data limita pentru inscrieri este de 3 aprilie.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.