Care sunt cele mai eficiente metode de fidelizare a consumatorilor digitali


Potrivit reprezentantilor Teamshare, clientii magazinelor de fashion sunt cei mai multumiti consumatori din online, retailerii de fashion avand cea mai buna rata de conversie a vizitatorilor in clienti.

 

Magazinele de fashion au cea mai buna rata de atragere si retentie a traficului online, dar si de conversie a vizitatorilor in clienti. Principalele metode care ii ajuta pe retailerii de moda sa-i multumeasca si sa-i loializeze pe consumatori sunt atat stocul si diversitatea produselor, suficient de mari pentru a permite campanii promotionale constante, dar si campaniile de remarketing bine implementate, spun specialistii Teamshare.

Potrivit informatiilor Teamshare, marketing-ul joaca un rol esential in mentinerea unei rate ridicate de trafic pe site-urile retailerilor, cu atat mai mult vara, in afara varfului de vanzari in e-commerce. Iar majoritatea analistilor si oamenilor de marketing atesta eficienta retargeting-ului in transformarea vizitatorilor unui magazin online in clienti si in cresterea ratei de conversie a acestora.

Strategiile de retargeting au ca scop transformarea vizitatorilor in clienti si cresterea ratei de loialitate a clientilor actuali. Aceasta poate fi atinsa atat prin oferirea de recomandari de produse live - direct pe site, cat si prin oferirea de discount-uri pe e-mail sau transmiterea unui SMS promotional. Impactul retargeting-ului asupra cumparatorilor ramane unul pozitiv, crescand atat loialitatea fata de magazinul online, cat si rata de conversie a magazinului in cauza cu pana la 100%”, explica Marius Panait (foto), Managing Partner Entelion Software, dezvoltatorul platformei Teamshare.

Conform datelor Teamshare, care pune la dispozitia magazinelor online din portofoliu inclusiv servicii de retargeting si remarketing prin parteneriatul cu Retargeting.biz, cele mai populare strategii de retargeting in randul comerciantilor sunt e-mail retargeting, on site retargeting si SMS retargeting. Acestea au la baza un istoric al actiunilor vizitatorilor, astfel ca, in functie de situatie, se transmite un mesaj personalizat fiecaruia.

Mai mult, conform expertilor Teamshare si Retargeting.biz, campaniile de retargeting pot fi rulate in orice perioada a anului, indiferent de timpul zilei.

Pentru eficienta optima a magazinelor online este recomandat ca pe site sa ruleze constant o campanie de retargeting. Totodata, se pot implementa campanii dedicate pentru perioade specifice ale anului, precum Black Friday. Cheia succesului sta in modul de implementare a campaniilor. Ideala este segmentarea utilizatorilor si targetarea lor in baza unui istoric personalizat. Cu ajutorul unei interfete  administrative se pot stabili vizitatorii care trebuie targeta?i. in plus, in cazul in care anumiti utilizatori au primit mai multe mesaje promotionale in zile repetate, acestea pot fi oprite pentru o perioada, tocmai pentru a le oferi clientilor spatiul de decizie necesar”, mentioneaza specialistii Teamshare si Retargeting.biz.
 

Vizitatorii de pe site convertiti in clienti genereaza peste 40% din profitul magazinului
In ceea ce priveste performanta in termeni de profit generata de vizitatorul convertit in client prin strategii de remarketing, conform studiilor internationale citate de

Teamshare, 8% dintre vizitatorii unui website aduc 41% din profit. Pentru un magazin online, acesti 8% reprezinta clientii 100% multumiti, cei care aduc aproape jumatate din profitul magazinului, atrag atentia specialistii celor doua companii de e-commerce.

De asemenea, acestia mentioneaza ca rata de revenire a clientilor satisfacuti de experienta oferita de shop-ul online variaza, in medie, intre trei si zece comenzi pe an. Acest lucru este influentat de specificul magazinului si de bunurile vandute.

Din experienta noastra, magazinele online de fashion au cea mai mare rata de clienti multumiti. Acest fapt se datoreaza marjei rezonabil de mari pentru produse, care le permite comerciantilor sa dezvolte oferte atractive, comparativ cu cei din domeniul de IT&C de exemplu”, spun specialistii Teamshare si Retargeting.biz.

In plus, ei mentioneaza ca succesul magazinelor online de fashion are la baza si nevoia puternica de diferentiere.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii