Cum sa oganizezi o petrecere de companie


Fie ca este vorba de semnarea unui contract important, de succesul unui proiect sau, pur si simplu, de o aniversare speciala din viata companiei, din ce in ce mai multe firme romanesti incep sa serbeze aceste evenimente prin organizarea unei petreceri corporate. Citeste in continuare cateva detalii pe care ar trebui sa le stii inainte sa dai tonul petrecerii de vara in firma ta.

 

Pentru ca afacerile pot deveni plictisitoare daca nu exista si putina distractie, companiile romanesti au inceput sa preia modelul multinationalelor si sa organizeze petreceri corporate. Si, cu cat compania este mai mare si dispunde de un buget mai generos, ocaziile variza mai mult: aniversari de business, petreceri de 1 iunie sau Craciun pentru copii angajatilor, festivitati de sfarsit de an, de semnare a unui contract important sau de lansare a unui nou produs.

De exemplu, conform reprezentantilor impresaronline.ro, evenimentele preferate de companii sunt lansarile de noi marci si petrecerile interne. Cererea vine atat din partea unor firme din Bucuresti, cat si din partea unor companii din Timisoara, Brasov sau Iasi.

Impresaronline.ro, marca a agentiei de management si impresariat artistic Star Management, este un magazin online unde poti sa-ti configurezi petrecerea companiei, de la artistii invitati si pana la alegerea instalatiilor de lumina sau a baloanelor.

Laurentiu Guran, managing partner al unei alte companii din domeniul organizarii de evenimente, ASHA Media Events, spune pentru startups.ro ca printre evenimentele pe care firmele prefera sa le marcheze printr-o petrecere se numara incheierea unui an de activitate, sfarsitul unui teambuilding sau training si lansarile de produse si servicii.


Cat te poate costa petrecerea corporate
Bugetul pentru o petrecere organizata prin impresaronline.ro incepe de la 1.000 de euro si poate ajunge pana la 50.000 de euro. Diferenta de pret este data atat de suma platita pentru artistii invitati sa cante la eveniment, cat si de serviciile conexe solicitate.

Cu un buget de 2.000 de euro - 3.000 de euro, poti avea la eveniment artisti precum Andreea Banica, Smiley sau Anda Adam. In acest pret sunt incluse si elementele de sceno-tehnica necesare derularii evenimentului”, spune pentru startups.ro, Zoli Toth, director general la Star Management.

Reprezentantul ASHA Media Events spune ca organizarea unui eveniment depinde de locul in care se desfasoara iar un buget minim s-ar situa in jurul a 20.000 de euro, pentru petrecerea unei companii cu peste 2.000 de angajati.

Bugetele pentru o petrecere corporate pot sa plece de la 60 de euro de persoana (de obicei, aceasta suma include doar mancarea) si sa ajunga pana la 150 de euro, uneori chiar peste 200 de euro de persoana (pentru evenimentele care includ cazari sau prezenta la eveniment a unor nume mari din showbiz)”, spune Guran.


Organzare interna sau externalizare
Daca stii exact ce iti doresti pentru petrecerea companiei tale, poti organiza evenimentul folosind resursele interne ale firmei. Alegi cativa angajati care sa te ajute, stabiliti data petrecerii, numarul invitatilor si bugetul necesar iar apoi selectati si rezervati locul pentru eveniment si invitati artistii preferati.

In cazul in care nu crezi ca va puteti ocupa singuri de organizare sau este vorba de un eveniment complex, cu un numar mare de invitati, este mai potrivita solutia externalizarii catre o firma specializata.

De exemplu, ASHA Media Events ofera servicii de concepere a evenimentului, dar se ocupa si de detalii precum inchirierea si amenajarea spatiilor, cazarea, pre-productia video, inchirierea instalatiei de sunet, lumini, videoproiectie, filmarea, montajul, artistii, cadourile sau paza.

In acest moment, vindem concepte. Dar mare parte din activitatea noastra se bazeaza pe inchirierea de echipamente si pe concertele trupei ASHA”, spune Laurentiu Guran.

Pe de alta parte, pe site-ul impresaronline.ro, compania care vrea sa-si configurezeze evenimentul poate sa completeze un formular de comanda, unde sa includa bugetul pe care il aloca, tipul si descrierea evenimentului, elementele de sceno-tehnica si cateva date despre companie.

Agentia se ocupa de alegerea locului unde va avea loc evenimentul, de catering, monitorizarea evenimentului, dar ofera si consultanta companiilor dupa ce isi aleg artistii, in schimbul unui tarif stabilit in functie de complexitatea evenimentului.


Redactor: Paula Safta

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii