Viitorul apartine companiilor mici
(183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri)
Autor: Seth Godin
Titlu original: "Small is the new big"
Editura: Brandbuilders
Anul aparitiei: 2008
Cui se adreseaza: antreprenorilor
O lunga perioada de timp a fost la moda sa gandesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime. Prin lucrarea de fata, Seth Godin isi propune sa revolutioneze din temelii acest principiu repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing.
In zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. S-a dovedit ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decat una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar cand esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori.
Iata ce spune Seth Godin: “Te provoc sa citesti oricare zece eseuri la alegere si sa vezi daca te vei simti mai bine in continuare cu ceea ce ai in prezent. Nu trebuie sa te multumesti cu starea actuala a lucrurilor, cu faptul ca esti destul de bun, cu ideea de supravietuire sau cu faptul ca muncesti toata noaptea.”
Vei gasi in lucrarea de fata, adunate pentru prima data, cele mai bune comentarii si eseuri postate pe bloguri, cuprinse in editoriale din reviste sau inlcuse in cartile din format electronic - toate reprezentand o bucatica din gandirea extrem de originala a lui Godin. Fiecare pagina iti ofera idei si exemple de situatii concrete care iti pot schimba modul de a lucra, de a privi lumea sau alegerile pe care le faci in ceea ce priveste produsele pe care le cumperi.
Observatiile si remarcile contureaza cateva teme esentiale:
• Ideile originala se raspandesc si dureaza; minciunile, in schimb, ies la suprafata mai repede ca oricand.
• Abilitatea de a te schimba rapid reprezinta singurul si cel mai bun activ al unei persoane sau organizatii
• Respectul reprezinta secretul succesului.
• Este mai usor ca niciodata sa devii remarcabil. Nu exista nicio scuza sa ramai mediocru.
Despre autor:
Seth Godin este autorul a sapte bestseller-uri internationale: Purple Cow, Permission Marketing, Unleashing the Ideavirus, The Big Red Fez, Survival Is Not Enough, Free Prize Inside! si All Marketers Are Liars. De asemenea, este editorul lucrarii The Big Moo, dar si fondator si CEO al firmei Squidoo. Blogul scris de el se numara printre primele douazeci cele mai citite din lume, iar lucrarile lui sunt incluse in topul celor mai influente carti de business de catre revista Forbes.
Pretul cartii la editura: 57 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 23 Martie 2011 la ora 23:39