Workshop “Despre HR si finantele firmei” (20 ianuarie 2010)
Evenimentul, organizat de ABC Training Consulting, va avea loc pe 20 ianuarie, in Bucuresti.
Scopul workshop-ului este de a intelege “limbajul finantelor afacerii” si de a crea premisele unei comunicari eficiente intre profesionistii in HR si top managementul companiei.
Printre subiectele propuse pentru analiza, studii de caz si discutii libere se numara: Continutul si semnificatia principalelor notiuni si situatii financiare ale firmei; Prioritati de business pentru mentinerea stabilitatii financiare a afacerii pe termen scurt, mediu si lung: managementul cash-flow-ului, managementul creantelor si al datoriilor, managementul vanzarilor si al costurilor; Necesitatea identificarii oamenilor-cheie si pregatirea profesionala a angajatilor in concordanta cu prioritatile de business ale firmei; Determinarea randamentului investitiei (ROI) in training management financiar; Elaborarea tablourilor de bord, financiare si non-financiare, specifice departamentului HR – ca instrumente de comunicare eficienta cu managementul firmei.
Taxa de participare este de 200 lei (cu TVA inclus)/ persoana. Mai multe informatii pot fi gasite aici.