Workshop "Transforma-ti clientii in followers" (12 martie 2009)
Workshop-ul, organizat de Fundatia Leaders Romania, va avea loc pe 12 martie, la Rin Grand Hotel - Sala Londra, in Bucuresti, si va fi sustinut de Jim Bagnola.
Discursul expertului american se va concentra asupra psihologiei customer service-ului si a modurilor de utilizare ale acesteia. Subiectele abordate vor fi: Clientul nu are totdeauna dreptate, insa totdeauna trebuie tratat drept; In ochii clientului, angajatul inseamna organizatia; Crearea angajatilor autonomi "Serve persons"; In orice arena leadership-ul necesita o schimbare in rolul managementului; Ceea ce este cuantificat si intarit este si rezolvat; Mentine-i pe toti responsabili si sarbatoriti impreuna.
Evenimentul se adreseaza atat managerilor, cat si persoanelor care au in vedere ocuparea unei functii de conducere in cadrul unei companii.
Taxa de participare este de 139 euro/persoana, la care nu se aplica TVA. La aceasta taxa pot fi aplicate o serie de reduceri, disponibile pe site-ul evenimentului.