Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1

 

Conturile premium vor fi de doua tipuri - Gold (cu un abonament de 8 euro pe luna) si Platinum (cu un abonament de 18 euro pe luna).

Detinatorii acestor tipuri de conturi vor putea sa creeze propriile grupuri, sa organizeze evenimente, sa sustina webinarii prin platforma octo.ro etc. Cei care au cont fara plata pot doar sa posteze mesaje in cadrul grupurilor deja formate.

Grupurile pot fi create doar de cei care au cont cu plata pentru ca am pornit de la niveul de responsabilitate fata de membri pe care il are ce care creeaza un grup”, explica Ciprian Trandafirescu.

In ceea ce priveste organizarea de evenimente, platitorii de abonamente vor avea acces la un modul online care le permite publicarea pe octo.ro a informatiilor despre eveniment, invitarea altor membri din comunitate, inclusiv partea de administrare financiara, daca evenimentul este cu plata. Pentru aceasta, in perioada urmatoare, octo.ro va integra si un sistem de plata online, prin SMS sau card.

Evenimentele oganizate de membrii pot fi webinarii, traininguri, prezentari de produse, conferinte etc, pot fi online sau offline, gratuite sau cu plata.

In afara de accesul la diverse facilitati online, vor fi oferite si servicii legate de evenimentele offline pe care vor sa le organizeze cei inscrisi.

Vom oferi expertiza acumulata de noi in zona evenimentelor de networking, astfel incat evenimentul organizat sa aiba maxim de eficienta”, spune Ciprian Trandafirescu.

Este vorba de stabilirea conceptului pentru eveniment, procesul de organizare si promovare. Insa, pachetul de servicii va fi doar pentru evenimentele care au o componenta importanta de networking si nu pentru petreceri de companie, lansari de produse etc.

Promovarea octo.ro
Ne bazam pe partea virala si pe word-of-mouth. Cei cu care am pornit impreuna, formatorii, dar si alti oameni care ne sustin, vor trimite invitatii de inscriere pe octo.ro catre cercul lor de contacte directe. Fiind o comunitate, singura modalitate de a ne extinde este ca persoanele care adera sa foloseasca si sa gaseasca util ceea ce le oferim si sa recomande octo.ro mai departe”, spune Ciprian Trandafirescu.

Promovarea octo.ro va fi facuta prin social media, alaturi de evenimentele offline care raman in continuare un element foarte important in dezvoltarea grupurilor online. Si va fi vorba atat de evenimentele organizate de octo.ro, cat si de evenimentele altor organizatori cu care vor fi stabilite parteneriate.

Dupa cum la Romanian Managers am pus accentul pe evenimentele offline, vom pune si mai mult accentul pe acestea. Vor fi mai multe, in mai multe domenii, accesibile mai multor persoane. Evenimentele raman cel mai important pilon de sustinere a comunitatii”, spune Ciprian Trandafirescu.

Dezvoltarea retelei
Dorinta este de a dezvolta o comunitate de business cel putin in fiecare localitate resedinta de judet. Pentru asta, in fiecare oras va exista un “ambasador” octo.ro care va coordona comunitatile locale de afaceri si va colabora cu toti ceilalti ambasadori din tara, astfel incat sa faciliteze relatiile de business dintre localitati.

Accentul nostru va fi pus pe firmele romanesti medii si mici, in care oamenii nu au la indemana bugete sau canale de extindere a relatiilor de business si a expunerii, asa cum este in cazul companiilor mari. Mai mult decat atat, ne bazam pe partea de afacere, nu pe cea de recrutare. Nu exculdem faptul ca poate fi utilizat de profesionistii in HR pentru recrutare, dar noi ne orientam mai mult pe partea de dezvoltare a unei afaceri”, spune Ciprian Trandafirescu.

Acum exista 700 de persoane care au aplicat in perioada de preinscriere - si-au aratat interesul de a se inscrie in perioada de trei saptamani de teasing, iar incepand de astazi pot sa isi faca un cont.

Astazi are loc lansarea oficiala si oricine va putea sa isi faca un cont, dar noi oricum lucram in continuare - o sa mai fie de lucru pe partea de design, de exemplu”, spune Ciprian Trandafirescu.

In perioada urmatoare focusul va fi catre atragerea de noi membri, masa critica la care se doreste sa se ajunga fiind de 5.000 de persoane, din care 25% active in mod constant.

Peste un an, Ciprian Trandafirescu vede octo.ro drept un canal esential de promovare si dezvoltare a brandului personal si a firmei pe care o persoana o detine sau o reprezinta, comunitatea urmand sa ajunga la aproximativ 10.000 de persoane inscrise.

Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1


DE RETINUT:

Octo.ro este o retea sociala online, dar unde se pune un accent important pe networkingul offline, prin evenimente dedicate celor inscrisi.
Reteaua a fost lansata de Ciprian Trandafirescu, pe baza experientei lui in gestionarea unui grup de business online, Romanian Managers.
Spre deosebire de alte retele sociale de business, octo.ro este gandita ca o platforma de comunitati care interactioneaza intre ele.
Acum exista 700 de persoane care au si-au aratat interesul de a se inscrie, iar incepand de astazi pot sa isi faca un cont.
Dupa primul an de activitate se estimeaza ca numarul celor inscrisi va ajunge la 10.000.

Cristina Alexandru

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.