Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1

 

Modelul acestei diete are trei etape: prima dureaza cateva saptamani, a doua ajunge pana la un an iar a treia etapa poate fi tinuta ca stil de viata.

"Noi am consultat doi nutritionisti si medici care ne-au spus ca ne recomanda South Beach pentru ca este o dieta sanatoasa, pentru toate grupele de varsta de peste 18 ani. Dieta este bazata pe consum de alimente cu un indice glicemic scazut, cu zaharuri ce se absorb lent", spune Claudia Filip.

In cazul dietei, mancarea este livrata in portii pentru cate o persoana iar clientii primesc dimineata produsele pentru intreaga zi (ei au la dispozitie si un consilier pe care-l pot suna, de exemplu, in cazul in care trebuie sa manance la restaurant).

"Clientii primesc la inceput o scrisoare prin care li se explica ce este cu dieta, apoi au acces oricand la consultant si, la final, primesc indicatii despre ce ar trebui sa faca ca sa-si poata mentine greutatea la care au ajuns", precizeaza Claudia Filip.

Cei care apeleaza la Gogodiet sunt persoane cu venituri medii si peste medie, taxa pentru dieta fiind de 1.500 de lei pentru doua saptamani.

 

Investitia in afacere
Pentru utilarea bucatariei, investitia a fost de aproximativ 60.000 de euro si a fost recuperata la un an si jumatate de la lansarea Pomello, in prima parte a anului trecut.

La aceasta suma nu a fost adaugat costul pentru cele doua site-uri, deoarece au fost facute de Greater Ad, agentia la care Claudia este actionar alaturi de sotul ei. Suma nu include nici cele doua masini folosite pentru livrarea mancarii, acestea fiind preluate tot de la agentia de publicitate.

Claudia Filip spune ca bucataria este una medie, neavand nevoie de spatii mari pentru depozitare, deoarece livrarea mancarii se face imediat dupa ce este pregatita, iar aprovizionare se face pentru cel mult doua zile.

In prezent, compania are 15 angajati.

Veniturile companiei
Anul trecut, la nivel de grup (Greater Ad si Greater Food), cifra de afaceri a crescut cu 20% fata de 2009, ajungand la 1,4 milioane de euro. Cea mai mare parte din aceasta suma este realizata de Greater Ad, firma activa de 11 ani pe piata.

"Avand in vedere ca anul 2011 nu se anunta unul favorabil pentru Romania din punct de vedere economic, dar luand in considerare strategia abordata de Greater Ad si Greater Food - contracte incheiate pe termen lung si mediu, abordarea unor clienti strategici, precum si cresterea constanta a portofoliului de clienti, putem spera ca ambele companii sa inregistreze cresteri", spune Claudia Filip.

Pana acum, Pomello si Gogodiet au fost promovate prin participarea la diverse evenimente de profil, precum Campionatul de gatit in aer liber, dar si prin parteneriate cu media specializate sau companii din diverse domenii.

"Planuiam niste campanii mai neconventionale, dar le-am amanat din lipsa de timp. Cred ca anul acesta le vom face", adauga Claudia Filip.

Dezvoltarea afacerii
Dupa ce economia va incepe sa isi revina, Pomello ar urma sa se dezvolte in sistem de franciza.

"Am avut o solicitare din Constanta si una din Brasov. In principiu, extinderea se va face in primele cinci orase ca marime", spune Caludia Filip.

Ea mentioneaza ca pentru franciza se va lua in calcul, in primul rand, ca francizatul sa indeplinineasca conditiile de utilare, de respectare a retetelor si de calitate.

 

Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1

DE RETINUT:
In toamna lui 2008, Caludia Filip a lansat Pomello, o afacere pe segmentul livrarii de mancare, dar cu un concept deosebit: produsele sunt aduse in vasele in care au fost gatite.
Un an mai tarziu, business-ul s-a extins cu un nou brand (Gogodiet), prin care livreaza produse pe baza dietei South Beach.
Investitia in utiliarea bucatariei pentru afacere a fost de aproximativ 60.000 de euro, suma fiind recuperata intr-un an si jumatate.
Dupa ce economia va incepe sa isi revina, Pomello ar urma sa se dezvolte in sistem de franciza.


Redactor: Alina Botezatu

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.