Start-up in mobile marketing bazat pe lectii de business din alte cateva afaceri
Trei asociati cu experienta in online, telecom si vanzari au transformat anul trecut o firma de design web si marketing online intr-una de mobile marketing. Sunt pe profit de la primul contract si un rol important l-au avut lectiile invatate dupa ce doi dintre ei au inchis un alt business.
Anul trecut, sotii Corina (foto) si Valentin Nagacevschi (foto, in stanga) au stabilit un parteneriat cu Dan Damian (foto, in dreapta) pentru a dezvolta si a transforma firma Ceva Mai Mult Design dintr-una de design web si marketing online intr-una de mobile marketing.
Dan Damian are o experienta de aproape 20 ani in vanzari si marketing, dintre care cele mai importante perioade in telecom, ticketing si servicii auxiliare pentru companii, domeniul medical, IT, servicii aeriene si auto. In prezent, el mai este si consultant de business pentru cateva companii. Dan a facut studii de mecanica, intre anii 1983 si 1988, la Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" (Iasi). Apoi, a fost inginer, timp de patru ani, la Aerostar (Bacau).
Acum aproape 13 ani, Dan a lucrat cateva luni impreuna cu Valentin Nagacevschi la compania de telecom Telemobil (devenita apoi Zapp si achizitionata de Cosmote la sfarsitului lui 2011).
Valentin Nagacevschi are o experienta de 13 ani in telecom, unde a lucrat doar pentru Telemobil (actualul Cosmote). In aceasta perioada, el a implementat proiecte de servicii aditionale si de facturare, cea mai inalta functie fiind de CIO (Chief Information Officer), intre iulie 2009 si martie 2012. In 2004, el a facut la Telemobil (Zapp) o serie de aplicatii pentru telefoanele mobile.
Valentin a absolvit Facultatea de Automatizari si Calculatoare (1988 - 1994), din cadrul Universitatii Tehnica "Gheorghe Asachi" (Iasi), dupa care, trei ani, a fost cercetator la Institutul National de Cercetare si Documentare in Fizica.
Sotia lui Valentin, Corina Nagacevschi, face grafica si web design, de aproximativ zece ani. Acum opt ani, ea a infiintat firma Ceva Mai Mult Design, cu brandul Ceva Design, care a facut web design si marketing online. De anul trecut, sotul Corinei, Valentin, a devenit asociat la Ceva Mai Mult Design. Intre anii 1991 si 1997, Corina Nagacevschi a studiat economia la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, de la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" (Iasi), completate de un master in "Relatii publice si comunicare", la Facultatea de Relatii Publice si Comunicare (2002 - 2003), de la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (Bucuresti).
Acum cativa ani, Corina a avut ideea unei reviste destinate seniorilor. In noiembrie 2009, Corina si Valentin Nagacevschi au inceput sa lucreze la realizarea revistei bisemetriale "60 Plus". Primul numar al acesteia a aparut in vara lui 2010, dar dupa un an revista a fost suspendata.
"<60 Plus> n-a mers, pentru ca a fost o executie perfecta, mai putin vanzarile si marketingul. Am aflat intr-un mod brutal ca acestea sunt cele mai importante in business. Am crezut ca ideea extraordinara va fi de ajuns si oamenii vor cumpara revista <ca painea feliata>, dar trebuia sa ne promovam mai mult. Ne-am invatat lectia atat de bine, incat acum am ajuns la sapte - opt clienti, inainte sa actualizam site-ul. Din experienta <60 Plus>, am mai invatat ca este importanta calitatea produselor si serviciilor oferite si ca trebuie sa facem un parteneriat cu clientii nostri pentru a-i ajuta sa faca bani", spune pentru startups.ro Valentin Nagacevschi, director executiv la Ceva Mai Mult Design.
Ce face in prezent Ceva Mai Mult Design
Ideea de a transforma Ceva Mai Mult Design in agentie de mobile marketing a aparut in primavara anului trecut. In noua structura, cei trei parteneri isi imbina competentele: Corina cele de design, Valentin cele tehnice si Dan cele de vanzari.
Dupa ce au lucrat cateva luni la concept, in iunie 2012 compania a avut primul client, restaurantele "La Mama".
In prezent, Ceva Mai Mult Design face consultanta pentru campaniile de mobile marketing, de la aplicatii si pana la interactiunea din acestea.
"Ca la o masina, aplicatiile de mobile sunt rotile. Partea noastra nu se opreste cand facem aplicatia, atunci de-abia incepe. Pe langa aplicatie, pe baza acesteia, oferim suportul de dezvoltare a interactiunii dintre business si client. Ii ajutam pe clienti sa-si promoveze aplicatia si sa-i creasca utilizarea prin campanii de engagement (n.red. - clientii reactioneaza la informatiile publicate), in care sa implice clientii in fel de fel de activitati. Mobile marketing-ul se potriveste oricarui business, dar in mod deosebit celor cu o locatie. Pentru clientul nostru, nu aplicatia este importanta, ci cum face bani cu ea", explica Valentin Nagacevschi.
Ceva Mai Mult Design dezvolta patru tipuri de aplicatii: doua pentru platforma iOS (iPad si iPhone), una pentru Android si optimizeaza site-urile existente pentru telefoanele mobile, astfel incat acestea din urma sa fie disponibile pentru orice dispozitiv, atat pentru telefoanele clasice, cat si pentru dispozitivele care folosesc alte platforme decat cele mentionate.
"Toate variantele unei aplicatii au un singur management de continut, astfel incat, daca este adaugat un serviciu nou, acesta apare pe fiecare dispozitiv, dar unitar, atat din punct de vedere grafic, cat si continut. Site-ul de mobile ajuta la atragerea noilor clienti. Odata ce devin clienti fideli, incep sa-si descarce aplicatia, pe care o prefera newsletter-ului, pentru ca le sunt protejate identitatea si intimitatea", adauga Valentin Nagacevschi.
Citeste continuarea articolului - pagina 2
DE RETINUT:
Ceva Mai Mult Design a fost infiintata acum opt ani de Corina Nagacevschi, ca agentie de marketing online si design web.
De la mijlocul anului trecut, compania a devenit agentie de mobile marketing (aplicatii si campanii de comunicare pentru dispozitivele mobile), dupa ce Corinei i s-a alaturat in business si sotul ei, Valentin, si au facut un parteneriat cu Dan Damian.
Prin asociere, cei trei isi armonizeaza experienta fiecaruia: Corina cea de design, Valentin cea tehnica si Dan cea de vanzari.
Ideea afacerii a aparut anul acesta, in primavara, iar in iunie au avut primul client, restaurantele "La Mama".
Pana in prezent, cei trei s-au ocupat doar de vanzari si de aplicatii, avand 12 clienti si fiind pe profit de la primul proiect realizat.
Redactor: Alina Botezatu
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.